Thursday, October 6, 2011

5 sebab saya taknak update blog sampai habis exam :O

Blog ni dah macam usang tak lama lagi runtuh ah blog ni. Takdek hape dah nak diupdate dah -,- Tambah2 sekarang minggu exam hnnnsss hnnnsss taktahu nak update apa. Busy. Tpi busy pon FB dgn Twitter wajib jugak online hari hari muahahaha :P

Sekolah saya kan kan kejam do. Gila kejam. Bagitau exam last minute, terbaik. Saya sayang sekolah saya muah muah weeeheeee :O Persediaan apa pon takde, tetiba kena jawab exam. Gila best woi.

Harini saya exam akaun. Pertama kali hari pertama jawab subjek elektif. Selalu Asas dulu. Hm tahla agaknya nak buat kelainan kah kah kelainan jadah ah. Tadi kertas 1 was okay okay lah. But paper 2 really make me heart-attacked. Dia soal lain aku jawablain. Akaun kawalan mana aku tahu, pergi soal banyak plak tu, yg aku tahu disoal dua tiga soalan je. Melalut dah.

5 Sebab saya taknak update :
- Saya takbuat apa2 persediaan lagi untk exam
-Otak saya makin lama makin tak de idea, rasenye kene rabus dlm air panas dulu kot
-Malas nak update. Saya gila twitter sekarang follow me Laman Burung Biru :>
-Tak ada cerita yang menarik nak diceritakan. Kalau ada saya update,tp lepas exam
-Saje nak buat followers rindu saya ah ah ah perasan dah mcm ada je yang baca kan. Yg follow bebanyak tu pn belum tentu diorang baca peace (Y)

Ksudah. Hm doakan saya berjaya untuk final exam ni kay. Satu beban dah lepas. Akaun. Ada lagi 8 yg belum diuruskan lagi. BM, BI,SEJARAH, AGAMA, ADDMATH, PHYSICS,CHEMISTRY and my favouritooooooo subject, MATH :) Well, wish me luck kay babeeehhhhhhh <3 Much love  ♥, ♥


you make me smile all the time. No lie [Y]

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: