Wednesday, September 7, 2011

Rayaaaaaaaaaaaaaa-----------> Exam :(

Ape ni ape ni ape ni. Ah nyampah -________________________-

Seriously tak suka. Ape tah. Sepatutnya dapat cuti masa PMR nanti, form 4 kan? HAHA. Tetiba cikgu cakap yang final exam 10 oktober.So that tinggal 1 bulan sahaja lagi. Dekat dgn PMR. Mmg aku suka. Lagi sebulan je. Banyak lagi topik yang aku sengaja lengah lengah nak study. Adoi buat spoil mood raya je. Baru nak enjoy sikit, baru nak gelak jahat dekat bdk PMR dgn SPM, danggggggggg alih alih, aku pn exam sekali. Lagi brp minggu je pon -_- Aku ingat lambat lagi :( Yang sedihnyaaaaaaaaaaaaaaa maybe kami tak cuti masa PMR nanti. Waaaaa ksedih :<

Alaaa nak exam ni, menci menci menci ah ah. HAHA. Lepasni kena la lupakan kejap Air twister, asam bebagai favourite aku tu, say no dekat maggi. Ah memacam lah pulak. Lepasni kalau rehat takleh masuk kantin beli air kotak apple tu lagi. Benda masam semua takleh makan sebulan ni. Selamat ketupat rendang semua boleh makan. Ok sep. Ahad ni nak pergi raya dgn kawan. Ok best. Tahun lepas takdapat sebab nak PMR. Sekarang boleh.

Ok tutup cerita pasal Exam :) Bukak cerita pasal pasal pasal ........

Fine, aku tgh angau gila dekat someone ni. Oh my, dia comel. Paham tak dia comel weh comel sangat.
Ahad lepas pergi beraya, Tak sangka yang dia dua pupu aku. Haha dia caring gila kot dgn adik dia. Wlaupun kami dua pupu, tapi tak pernah jumpa pn. Tu first time. Kawan kawan aku kata dua pupu boleh kahwin lah Nadia :) HAHA miang keladi anak cik Zaidee ni :/

Semakin hari perasaan aku semakin tiada dekat kau. Perempuan tu nak kau kan? Pilihlah dia :)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: