Wednesday, August 3, 2011

Kalau marah =.=

 Sedih betul ha. Sedih sangat. Sedih tak sedih, tapi sedih jugak laaaa. Haha ayat mcm apa je kan. K nak bgtahu ni, aku dapat markah Maths di luar jangkaan. Target lain, yg dapat tu pn lain. Sape tak sedih kan? Eeeee sumpah menyesal suka ponteng sekolah. Sakit perut sikit pon dah taknak dtg. Bila exam hambekkkkk kau nadia asyik buat silly mistakes je. Bkn sikit, tapi banyak. Sampai hilang habis markah semua tu. -..- Kalau dah lulus tu mmg aku bersyukur sgt, tapi aku rasa aku boleh dpt lebih baik. Dapat je paper aku duduk diam. Tak ckp bnyak. Habis hilang mood aku. Takpela jadikan ni pengajaran. Jgn suka nak ponteng. Akhir tahun nanti mungkin boleh dapatkan yg lagi baik -.-

Tadi kan sebelum rehat kan kan *gedik* Dapat paper Agama. Hikss :> Alhamdulillah meningkat sikit. Dah tak teruk mcm mid term haritu. Aku happy sgt. Dpt jugak lupakan pasal aku down masa dpt kertas maths tu.  Masa rehat kawan2 aku ni rajin pergi buat solat Dhuha. Rasa rugi pulak tak join sekali bila aku kena pergi ambil Peka yang tak siap kat Lab physics. Dahlah esok kena buat Peka yg baru. Habis aku =.=''

Lepas rehat pulak, belajar akaun jap. Dalam pukul 12 tu kena pergi Dewan :| HIPPP HIPPP HOOORAYYYY lah kan budak kelas aku semua. HAHA pergi sana tgk ramai gila bdk petang. Dekat dewan tu ada Majlis Pesaraan ________. Cikgu tak pernah pun ajar aku, tu tak kenal sgt -_- Duduk dekat dewan mcm org gila dah, duduk tk diam sana sini. Bila sampai rumah penat gila haih ^^

Nak cakap ni,dah masuk mulut buaya pn nak kecoh jugak -_-
Telling the truth then smiling for no reason and they think you're lying.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: