Wednesday, August 3, 2011

Hari Ketiga Berpuasa♥

Alhamdulillah, sudah hari ketiga.
Hari ketiga jugak kita belajar erti sabar. Walaupun aku ni takdelah penyabar mana kan -.- Cuma harini aku agak tak dapat kawal marah aku. Terlepas sikit. Aku harap hari esok-esok ni aku tak ulang lagi marah mcm tadi. Harini tak penat sangat sebab kann tadi sahur kita makan banyak. Siap tambah lagi tau. Biar bertenaga sikit kan.

Harini hari kedua aku tak pergi terawih. Sayang gila.Padahal masa terawih hari pertama ye ye kan taknak tinggal langsung.  HAHA. Pastu berbuka tadi kan, mmg makan terlebih banyak pulak -.- Entah kenapa harini tinggi pulak nafsu makan aku hahaha :p

Sejak dua tiga hari ni kan, lepas balik je sekolah. Mandi semua. Tgk lah cerita City Hunter, lepastu mesti tertidur. Kalau petang je nak tidur. Haih entah kenapa suka sangat tidur pulak sekarang ni. Ni susah bila dah jadi hobby.

I'm saving all my worries for the day you will leave me.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: