Tuesday, August 2, 2011

Hari Kedua Berpuasa♥

Bangun sahur tadi, keadaan aku dah ok. Rasa sakit masih ada, tapi aku cuba buang dia tu jauh sejauh yang mungkin. Mulakan hari ke sekolah dgn senyuman :)

Betul ckp kawan aku, dont take it too seriously. Yah, salah aku jugak. Ini iktibar. Terima kasih :\

Sahur tadi saya makan banyak. Banyak tak terkira jgk -.- Mak pelik. Aku lagi pelik. Mungkin sebab harini sekolah kot kan, biar bertenaga sikit hihihi :D Lepas tu sambung tidur balik, bangun je tidur dah lambat pergi sekolah. pukul 7 aku tak siap lagi. HAHAHA. Bak kata aku dekat mak '' Ala mak, standard lah hari pertama sekolah bulan puasa ni siap lambat. esok confirm awal.'' Haha mak buat tak dengar je aku cakap.

Dekat sekolah, gaya mcm org tak berpuasa pun ada, bercerita sana sini mcm tak jumpa setahun. Bayangkan je lah bila Cikgu BM tak datang, hihi maknanya bercerita lah kan hikk :> Mcm2 kami cerita, tpi mostly pasal makann lah. HAHA

P/s: Alamak dah pukul 7. Kene tlg mak ni * cehh. Bye :]

I wish I didn't have to pretend I was happy. I wish I just was.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: