Monday, August 1, 2011

Hari pertama berpuasa ♥

Salam Ramadhan semua :P

Semalam siapa pergi Tarawikh? Hee angkat tangan angkat tangan. Ahaaaa saya pergi jugak. Saya pergi jugak. Yeay, best kannnn? Dekat tempat aku buat 8 rakaat je. So cepat lah habis kan, dalam 10 lebih tu aku dah balik rumah. Masa pergi surau tu kan, mana mana makcik je yg tegur aku. Eh lama tak jumpa. Sekarang belajar mana la. Adoiiiii =='' Saya sekolah lagi lah. HAHA tu lah, sape suruh berkurung dalam rumah je kan, sampai org pon dah tak cam aku ni sape. Nasib baik lah aku ni mcm belangkas duduk dgn mak aku. So orang tahu la aku ni anak sape. Kang tak pasal2 ambik aku jual kat siam pulak kan. Saya happy sangat dpat pergi terawih hari Pertama. Hikk :> Harap tak tinggal lah. Dapat buat sampai hari last puasa. Insyaallah takda halangan :|

Balik je tu. Online kejap. Esok tu cuti, apa lagi. Sakan lah aku online. Hikk :>  Lepastu aku tak berapa berkenan bila ada kawan aku yang tak sependapat. Tolong lah berbaik k. Aku sayang korang. Serabut aku tgk kalau mcm ni. Pikir lah baik baik sebelum buat sesuatu kpeace!

Tadi pagi bangun je tidur. Aku dah dapat list kerja yang aku kena buat. Ahaaaa pengsan aku-.-
-Kemas Bilik *mcm biasa -..=
-Siapkan homework
-Iron baju
-Tolong mak sebab puasa kan,kena ringan tulang sikit ehekk :>

K cukup k sampai sini. Nak kemas bilik.Kang online lamalama makin bertambah pulak kerja aku -.-

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: