Saturday, July 30, 2011

Usaha yang tak seberapa :O

Di malam yang tak berapa nak malam. Di pagi yang tak berapa nak pagi. Di petang yang memang tak petang. Aku mula mengumpul idea untuk post terbaru. Mungkin kini mood aku dah kembali selapas memakan coklat. Habis. Tak tertinggal sesisa pon. Dan aku mula berpikir, mana aku nak korek duit beli topup. Sebab duit aku habis kesemuanya hanya kerana coklat. Imagine. Aku ada rm10. Tadi aku pergi beli 3 chocolate. Duit aku ada berapa ringgit je sekarang. And now, chocolate pon dah habis. Mana nak dapat duit kan -.- Dahla bulan puasa ni, abah takbagi duit. Sebab puasa kannnn bukannya pakai sangat. Kalau urgent baru mintak. Tapi kalau mintak sbb topup mmg tak dapat ah kan -,- Topup ni satu hal. Lagi satu pasal exam. Memang buat aku risau lah. Entah berapa result aku dapat. Jawab pon mcm nak taknak jawab. Selalu orang buat ulasan sukan, ni prof tak berapa nak prof ni nak buat ulasan exam. Let's read what I write :)

BahasaMelayu ; Alalalala bestnye semua soalan dia. Best sangat sampai rasa nak koyak pon ada. Heh =.= Siapa suruh time BM cikgu suruh buat kerja, aku makan. Mana ilmu nak masuk betul2 kan haha. Ni la padah kuat makan

Akaun : Soalan senang? Mukabuku kau lah senang. Naik meremang jugak aku jawab. Aduh =.= mengeluh je kerja masa jawab. Dalam hati, kenapa aku tak buat latihan. erghh susahnya. Then last2 aku tak dapat jawab sangat. Bayangkan ada jurnal Am, khas dgn Buku tunai. WTH aku kenal settle semua tu dlm masa satu jam lebih. Terjun perigi lah cenggitu gamaknya. Awat susah sangat hai. Aku sempat jawab jurnal Am dgn Buku tunai. Tu pn belum tntu dpt markah penuh -__-

ModeMath:Alhamdulillah :D Mungkin aku boleh jawab mungkin tak. Tak berapa confident. Banyak careless mistake. Yang Y-intercept aku tak sempat jawab. Frequency polygons aku buat silap sikit. Entah berapa aku dapat -.-

English: Okay okay lah. Summary problem sikit. Berapa dapat, pasrah je lah -.-Jangan ''dia'' tu hilangkan kertas aku lagi dahlah. Mmg dapat maki bertapak tapak lah dari aku nanti

Sejarah: Weeeet Weeeet harap kali ni aku lulus lah. Sbb kan kan aku mcm boleh jawab je exam kali ni. Selalunya hentam je yang lebih.

Physics: -...- Aku taktau nak cakap apa dah. Bukan setakat susah. Ni tahap paling susah dah. Redha je la dpt bape.

Agama: Boleh jawab KOT


Addmath: Ting Tong Ting Tong. HAHA Lulus tu mmg lah teringin, tpi latihan asyik buat last minute je. Dahla depan tv sambil tgk bola pulak tu. Entah boleh jawab ke tak. Tapi aku berjaya jugak tak kosongkan kertas tu. Aku tinggal dua soalan haha. Tapi aku yakin yang semua aku jawab tu bkn lah betul sangat. Tapi takpelah, at least aku ada usaha :O

Chemistry: Masa dapat paper tu, nervous lah jugak. Lamalama tu, k boleh jawab jugak sikit. Cuma section C aku tak sempat nak tulis apa yang patut. Aku sempat lukis je. Dahlah 20 marks. Oh Myy.

P/s : Saya nak ucapkan terima kasih dekat Sarah sebab setiap 4 pagi masa exam ni, dia kejutkan aku untuk belajar. Thanks kawan. Dgn bantuan dia jugak, aku boelh study apa yang patut :S

I'm learning that just because someone doesn't like my decision, doesn't mean it's the wrong one

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: