Friday, July 29, 2011

Semangat tak semangat =.=

Hikk :> Update lagi. Bosan. Tak tahu nak buat apa. Balik sekolah. Mandi. Tengok princess hours hensem :P. Makan coklat. Online. Tidur. Online. Tengok TV. Online. Kbosan.


K nak cerita ni. Sebelum terlambat kan, nak ucap tahniah dkt Malaysia, eventhough kita kalah -.- Tapi kalah bermaruah.  Tak perlu nak berlakon. Tapi rasa tak puas hati sbb takda Safiq Rahim. Dia kan dah kena kad Merah :\Defend pn tak brapa bagus. TAPI Player Malaysia mungkin dah cuba sehabis baik, tapi bukan rezeki diorang. I'm proud to be Malaysian.   Takpe, Olimpik ada lagi. For sure diorang akan buat terbaik masa tu. I hope so. And And And WOW Muslim I dah botak laaaa. Heee apa comel sangat style baru dia, gugur jantung tau. Nasib sempat ambik, gam balik jantung ni tau wak. Ktipu. Rindu ah rambut Muslim yang menarik perhatian tu. Dulu kalau tgk bola mesti suka tgk rambut dia. Kan best dpt tgkap gambar dgn dia, mmg aku tak lepas lah kalau ada peluang mcm tu. 

Dahlah esok tu ada Exam Addmath dgn Chemistry. Hikk :> Bijak tak bijak kan, dah tahu ada exam esok tu, boleh lagi layan bola. Lepastu sambil tgk tu, boleh lagi aku buat latihan dpn TV. Selamat tak kena marah. Klau tak, habis aku mmg kena ah kan sebijik. !st half tgk bola tu boleh habis satu bab Indices and Logarithms tu aku buat.Saya sangat suka bab ni. Mana taknya, aku tunggu tak gol gol pon. So dgn semangat wirawati aku ni, aku pn buat lah habiskan latihan, lepastu 2nd half baru aku focus betul2 tgk bola :O

Nak bagitauuuuuu, saya tengahhhhh happppyyyyyy niiii. For the first time, saya pakai jersey Malaysia. Bangganyaaaaa saya :D Saya ada jersey malaysia, k saya tahu awak jealous, nnt saya bg pnjam k HAHA :p

Currently watcing comedy romantic film, 27 dresses :]

It was easy for me to say goodbye, but it took forever for me to really mean it.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: