Saturday, July 30, 2011

Abang handsome :P

Baca tak? K ni statement paling gatal aku pernah buat. HAHA seriously abang tu handsome giloooooooo. Tak terkata aku. It was like first sight love. Bila dia senyum, boleh pengsan jugak kat situ. Sampai kan aku boleh terlepas topup dari tangan aku bila pandang muka dia. And plusss dia shift malam. Mmg setiap kali tuition lah aku pergi situ kan nak tgk muka dia punya pasal kan. Paling tak bole belah kan aku dgn Dadda sanggup nnt setiap kali tuition kami akan pergi situ. Suka punya pasal. Hikk :> kami berdua akan berubah gila sikit bila nampak abang tu. Bila dengar suara dia kan, woahhhhh COOL gila okay. Dadda! He's mine okeyyy! Haha berebut habis kitorang. Hikk :> Harap dia takda awek lagi awww. Tak sabar nak jumpa dia lagi k peace:>

M. I miss you boyyy :O 3 days. No text from you. Huargh!
  Semoga awak boleh jawab k exam nanti. Rindu awak. Wo Ai Ni :p
You were so hot when you started talking <3

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: