Thursday, July 28, 2011

Unprivate :O

 Ting Ting Ting long time no post. Hellooooo semua bapak bapak ibu ibu kakak kakak adik adik. K stop merepek. Kau tak rasa annoyed gila ke haha k stop. So aku buat quick update je ni k. Isnin sampai jumaat aku sekalikan dlm 1 post.

Isnin: Absent. Ponteng. Skip. K semua ada. Haha. Actually pergi klinik sebab aku ni tak elok2 lagi. Selamat lah doktor tak bagi MC. Kalau tak mmg bosan lah aku hari selasa. Bila malam tu, Sarah call. Hoyeah rindu aku lah tu kan. Soalan pertama dah tanya kenapa aku tak datang. Terharu tau tau tau. Kgedik. Borak sampai nak dekat setengah jam. PAstu dia cerita pasal yg ada event kat dewan pasal Clean and Clear. Oh myyyy best gila kot! Rugi gila aku takdatang. Dpt free pulak tu pencuci muka. #kjealousgila

Selasa:Kpergisekolah -.- Best tak best lah. Cuma takot gila pasal nak exam esok tu Akaun. Cikgu pn dah takutkan cakap susah lah. Cakap soalan tu tak senang cam latihan yang selalu. Aku rasa nak menjerit tak taknak ambik exam tauuuuu! Tapi tapi yang bestnyaaa kan, saya bawak Mcd Breakfast :p Saya share makan dgn kawan2. Heee best gilaaa. Favourite aku pulak kan makan Hotcakes/Pancakes tu kan. Ataupun abah saya panggil lempeng :O Hekk kalau makan sorang kan sangatlah tak best tapi bila share dgn BFF, seriously best gilaaaaa :> PEtang tu stay. Agak rimas jugak. Sebab aku tetiba sakit tekak dgn batuk. Lepas makan je petang tu, aku terus batuk tak berhenti. Sebab pedas kan. Rasa sesak je tekak ni. Dan selamat dekat tempat kami makan tu ada kedai jual sweets. Penyelamat. Lepas makan sweets batuk aku dah kurang. Alhamdulillah :>

Rabu : Examoooooo :p Sumpah tak best gila and unfair gilaaaa !!!!!! Entah kenapa form 1,2 dgn 4 je ada exam. Macam apa je -,- tak ready lagi. Baru dpt result mid term ni dah exam lagi. Stres betul ler. Sebab exam jugak lah aku terpaksa cancel nak tgk bola. Alaaa tak dpt tgk muslim :( Penat je plan dgn Dadda. Takpe lah lain kali mesti ada chance lagi. Hopefully lepas ni kalau ada lagi, tarikh game tu tak sama dgn tarikh nak exam. #Kmogoktaknakbacabuku.

Khamis: Menahan sakit hati. Bukan putus cinta. Tapi sebab jealous tgk org pergi Stadium. Fine, kali ni mmg aku takdapat pergi. Sebab exam. Ksabar je. Malam tu buat latihan Addmath sambil tgk bola hahaha :p Ye la, taknak miss lah kan Malaysia Vs Singapore. Rugi tauuu. Haha mcm exam tak penting pulak kan. Dahla ada exam Addmath dgn Chemist. Risau pn ada :\

Jumaat: WOHOOOOOOOOOO! Exam dah habis :P Hikhikm terima kasih ye cikgu2 kerana menyediakan soalan yang agak mencabar kesabaran saya. Tadi pergi bagi hadiah kat dia kat blok D. HAHA dia menjerit tgk hadiah yang saya bawak. HAHA jangan jerit begitu lagi, malu malu saya :pp

Khubungan kita makin lama makin jauh. Minggu ni tak text sebab aku exam. Minggu dpn kau pulak. 3minggu pulak tu. Haih. Pening kepala aku kalau selalu cmnih -.-

I'm not going to talk to you for awhile. I need you to miss me. I need you to appreciate having me in your life.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: