Friday, July 22, 2011

Gelabah :/

Okay sudah lama tak bercerita, okay let's story :p

Nak tahu tak nak tahu tak? Masa selasa haritu, aku dtg tuition awal sbb nak makan Char Kuey Teow dekat dgn tempat tuition. Heee dgn siapa? Takkan lah dgn boypren pulak, mestilah dgn Dadda. Tu dah mmg jadi tempat kitorang melantak sebelum masuk tuition. K aku bukan nak cerita pasal makanan kat situ, tapi pasal apa yang dah jadi kat aku masa tu. K k nak cerita ni ----->

Lepas dah cari tempat, Dadda pergi order makan, aku pulak pergi order air. Masa aku nak order air tu pulak kan, ada sorang ni tetiba panggil nama aku dari belakang. Aku toleh lah. Ada dua lelaki mcm umr aku jugak lah tgh makan. Bila aku pandang diorang buat taktahu, Ahhh sengal. Aku ni dahlah ada penyakit kalau ada lelaki yg aku tak kenal panggil aku, secara automatik penyakit gelabah aku ni datang. Habis kelam kabut jadinya. Mana tak nya, dari nak order 1 milo Ais dgn teh Ais sampai tersilap terus aku prgi order 2milo ais. Aku ni dahla tak pernah2 nak order milo Ais kan, terus tersalah order. Budak tu pnya pasal. Dahla masa dia panggil aku tu, kemain laju ha jantung aku ni dup dap dup dap haha xD

Lepas dah order tu, pergi dekat Dadda cerita. Haha dia gelak, aku ni kan memang dari dulu mcm ni. Kalau ada org tegur tetiba, mesti terus jadi tak tentu arah. Aku suruh lah dadda tgk sama ada kenal ke tak. Tak kenal pulak kan. Yang aku pelik mana pulak tahu nama aku kan, bknnya aku pakai uniform sekolah yang ada nametag =='' Haha biarlah

Nak bagitahu ni, Char Kuey Teow kat situ mmg sedap woooo. Kenyang sampai mengantuk dlm kelas chemistry heeee :] Haha masuk kelas kan, cikgu Chemist kat tuition ni mmg sporting. Aku mcm biasa lah dgn Bytes, Sambil belajar boleh lagi nak makan bytes. Oh yeah chocolate dgn Nadia mmg tak boleh dipisahkan ^___^ Sambil cikgu tu mengajar, sempat lagi dia mintak Bytes Chocolate tu kat aku. Hahaha xP

P/s: I just love the way you are :]

History changes. I'm going to change it

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: