Wednesday, July 6, 2011

Tak sangka pun :\

Aku ingat dia nak cakap benda happy lah kan. Grr menyampah gila. Ye ye IM kat FB cakap malam nak text aku. Siap cakap ada hal penting nak cakap bagai semua tu.Aku pun tunggu lah kan. Dah happy dah ni kan. Lepastu lepas aku siapkan homework, aku baca lah buku sikit kan. Dapat text dari dia : '' Nadia, lepasni kita tak boleh text mcm selalu lagi. Kita nak fokus dekat exam. Tapi habis exam nanti, lepas Raya, kita contact balik. Harap boleh paham keadaan ni. Tapi kalau ada masalah, message je lah dekat FB. Kita still online. Jangan risau. Mesti nanti rindu kan. Sabar lah sikit k '' Dapat je message ni, rasa nak meraung dah. Haha over je, takdela sampai meraung, tapi mcm terkejut sikit la. Baru je nak rapat kan, then handphone dia kena bagi dekat parents ==''

Takpela kan. LAgipun kalau aku dah takda sapa nak text, senanglah aku nak fokus belajar. Takdelah asyik pegang handphone je kan. Haih. Tak sabarnyaaaaa nak tunggu ogos. Nak puasa. Birthday pulak tu. Macam2 lah yang tak sabar. Bulan ogos jugak bulan yang aku kenal dia. Dah nak genap setahun dah. Sekejap je masa berlalu -.-

Yang paling sedih, msg last dari dia. Rasa mcm ape je. Tak nangis pn tapi rasa mcm kosong bila dia cakap '' Okay kita tidur dulu. Jangan jadi burung hantu lagi tau nadd. Kalau sakit, jgn lupa makan ubat, nanti kita takde nak suruh awak lagi. Nadd jangan lupa msg kita dekat FB. Kita tunggu nadd, kalau nanti cuti kita dpt phone balik, kita text nadd balik. Kita harap nadd kuat kalau nadd ada masalah. Kita dah takde untuk nadd cerita masalah lagi. Kita mintak maaf. Tapi kita tahuu yg sekarang nak dah kuat nak faced all of this. Bye. Night. Take Care ''

Terima kasih selama ni dah jadi yang terbaik untuk aku. Walaupun aku baru cuba nak terima kau, tapi kau punya phone pulak kene ambik. Mungkin ini dugaan :)
p/s : Can't wait for tomorrow. Weeeehuuuuuuuu

Biarlah cerita kita menjadi kenangan paling terindah, capital M :\

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: