Friday, July 8, 2011

T.T

Bosan gila duduk rumah hari ini. Menyesal tak pergi sekolah. Demam sikit je pn. Hihi. Tapi sakit kepala yg teruk tu. Rasa mcm nak cabut kepala ni, lepastu bakar atas api. Baik terus kot kalau macam tu.HAHA gila gila. Okay lepastu petang rasa mcm dah elok kan. Pergi dapur, tgk ada Macaroni. Hmm mula lah kan kepala otak aku ni. Tetiba dtg rajin, aku pn buatlah Macaroni Cheese. Lama gila kot tak buat. Last buat pun tahun lepas. Takot mcm tak jadi lah pulak kan. LEpas habis buat tu, terus kelam kabut pergi tuisyen. Yela jam pn dah 7.30 masa tu. Tak sempat nak rasa, dah kena pergi tuisyen. Haih.

Bila keluar rumah kan, masa nak otw to tuition. Ada roadblock :/ Haishhh dahla aku dah lambat. Sabar je ah kan. Sampai je tuisyen, aku dah lambat 15 minit. Apa Sir bebel tah, aku tengah blur. Mcm masuk tak masuk je otak aku. Dah nama pn Physic, lagi lah lemah gemalai je aku ni. Rasa nak tidur pn ada. PEmalas. Dahlah tempat duduk aku tu semut bkn main banyak hah. Sampai aku cakap '' Manisnya Nadia Zaidee'' hihi xD Yang si dadda ni, sampai nak muntah bagai sebab aku ckp mcm tu. HAHA jealous lah tu kan. Okay takpe aku paham :)

P/s : Post ni sangat bosan, sbb aku pn tgh bosan. So update jelah. Ape ape je lah aku ni

Peluang yang engkau sendiri dah sia kan

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: