Monday, July 4, 2011

Baru aku sedar -,-

Hey Monday :)
Hari yang paling buat aku selalu senyum, tayang gigi semua ni. HAHAHA :p Datang je sekolah, terus tunjuk kat bebudak ni pimple. Ouchhhhh. Tak suka tak suka. Kalau hati aku tgh berbunga-bunga kan, mula lah pimple buat kerja part-time kat muka ni. Grrrrr! Cepatlah pergi pimple pimple ku yang tersangat comel ini. Huhu tak suka. Rimas je. Dahla pimple ni suka buat kerjanya kat hidung aku. Huaaaaa sedih je bhahaha :p
Tengok tu. Ada pimple sedang bermaharajalela =='

Okay hari ni aku tersangatlah happy. Sebab takde benda pon yang spoil kan mood aku. Kecuali bila aku pandang orang yang dah khianat aku tu jeee ah. Sekarang aku malas nak buat fake smile dpn dia lagi, aku pandang je tajam2 then aku buat muka tak suka. Biar kau tahu yang aku ni memang dah tak suka kau. Benci:\ Seperti orang-orang yang rapat aku kenal dgn perangai aku. Kalau aku baik dgn orang tu, aku akan baik sebaiknya. TAPI kalau sekali kau dah buat aku benci, mmg tak lah aku nak buat baik. Sekalipun aku dah maafkan, rasa sakit kena khianat masih rasa dekat hati. Aku jenis yang sampai bila - bila aku akan ingat. Aku tak berdendam, cuma aku nak berhati-hati. Bagi aku, aku tak pernah kenal dgn org mcm tu. 

Tadi pagi kan kami dah perfect five dah. Semua dtg. Tapi tetiba Ida kena balik, sbb ade emergency case. So tinggal 4. Tak gempak mcm selalu lah. Tapi perangai gila-gila wajib wujud ah. Kalau tak gelak sehari, mmg bkn kami lah kan. Hihihi xD  Masa otw nak pergi PJ, mengharap terserempak dgn bdk PKBM tu. Harap sgt. Tpi orang lain yg aku terserempak. Haha gila kan aku ni, tak habis2 dgn gila dekat budak PKBM tu. Actually nak stop dah update pasal budak tu. Sbb kita taknak hampakn hati orang yang rapat dgn aku sekarang ni. Walaupun aku belum dapat terima dia sepenuhnya, tapi aku akn cuba. Serik aku dgn lelaki masih tak hilang :\ Pergi padang pn cm ape je. Bosan. Tak buat apa -,- So terus rehat lepastu. Masa nak pergi kantin, mmg lawak gila. Ada satu kereta Merce ni, park dekat tempat assembly tu, so bebudak ni mula ah nak buat perangai peghakk diorang ni. Buat peace bagai lah kat kereta ( aku pn join sekali senanya HAHA ). Tengah2 syok dekat situ, tetiba kan kan kan. Ce teka? Apa jadi? Tetiba kereta tu bunyi cet cet. Tuan dia ada kat blakang kitorang. Bhahahaha malu ada lawak pn ada.. Tak pandang belakang, terus je jalan. Malu punya pasal kan. Dahla sambil tu gelak tak habis lagi. Masa jalan kat kaki lima, yang aku taknampak kaki syaff, sbb tengah asyik gelak, aku pergi sepak kaki dia and terlanggar sya dari belakang. Pastu si sya taktahu apa2 terus terpeluk tiang. Kah serious malu gila. Sebab dpn tu ada geng lelaki kelas F. Lawak gila , malu pun ada.

Harini sepatutnya nak puasa, tapi tergugat sebab tengok bekal yg syaff bawak. Bhahahaha :p Dahla puasa nak dekat, ganti pon tk habis lagi. Haih -,- Geram gila tgk hadiah yang aku bagi dekat Tasya. Domo Domo Domo. Masa aku cari hari tu, takde pulak benda comel tu. Tapi bila nak bagi hadiah kat orang, ade pulak kan. Haha.

P/s : HAPPY BELATED BIRTHDAY TASYA <3

Walau masa terus berubah, saya takkan berubah. Thanks capital M for light my day after him :)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: