Saturday, July 2, 2011

Muhasabah diri :\

Assalamualaikum semua.

Hari ini ade larian 1malaysia. Takdapat nombor pon :/ Sedih tak sedih lah -,- Tapi mmg best. Aku berjaya pecah rekod dgn berlari. Rekod sendiri lah. Bkn rekod sekolah lah, HAHA. Kalau cross-country selalunya aku akan jalan je. Pasang MP3, sembang2 sambil jalan. Haha sungguh tak aktif aku ni. Okay aku tahu tu. Tapi harini ada happy ada sedih -,-  Okay cerita yg happy dulu k :)

Happy tu sebab nampak dia budak PKBM tu :) Toing toing. HAHA masa baru sampai lari dgn Tasya tu. Penat gilosss -,- Dalam tgh berpeluh muka semua, terpandang kat depan dewan, weeeee ada dia ada dia. Cepat cepat lap peluh dekat muka bhahahaha :p Gatal sungguh. Then tetiba rasa cm nak pengsan je kot, kaki nak terkejut bagai. Dahla Sarah dgn Ida kemain lambat lagi sampai. Yang si Syaff ni pulak awal sangat sampai. Masa aku ngan Tasya sampai dah ramai kat luar dewan. Tengah minum semua lah. So kami terus chow pergi padang. Ambil beg.  Pergi dewan balik, tgk tgk dia dah takda kat situ. Kayy fine terus masuk dewan, makan Bytes Cadbury yg aku bawak. Siap dgn 3 aku bawak. Yelah untuk BFF, mestilah kene pakej sekali kan.


Yang sedih of course lah pasal Report Card. Eeee makin benci aku kat cho. Selamba ayam je gi kutuk aku kat parents lain. Aku elok2 nak berbaik dgn dia, tp buat perangai balik. Salahkan aku lagi. Mmg best kan. Tu kan hobby dia. Erghhh. Mulut mcm puaka. Budak kelas aku ramai kot tak suka dia. Haih sabar je la. Selamat ah mak tak marah ape ape kat aku. Mak cool je. Yang aku pelik, Guru kelas aku tak kecoh pn. Cho ni ha yg over lebih. Siap dtg ckp kat aku '' This girl is so talkative, she's like to complain'' Mmg ah aku complain, dah dia masuk kelas asyik cerita pasal org kahwin je. Entah bila pulak dia nak ajar grammar essay semua tu ==''

Ye mmg aku salah jugak. Ye aku mengaku. Tapi masalahnya dia taknak ngaku salah dia hilangkan paper aku. Mcm bagus kutuk aku kat org lain. Mcm anak dia bagus sangat -,-
Kmood tak okay. Bye.

I'll try my best for the next exam :p

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: