Thursday, June 30, 2011

Teeeeheeeee kan best kalau selalu camni :DD

Okay harini best gila kot weh. Budak tu tegur kita okay :) Happy sungguh. Tapi seriously malu gila. Cuma senyum je kat dia. Main mata pulak kan, mcm ape je. Habis lah perangai segan aku keluar. Secara tak sengaja pulak terjumpa kan HAHA. Masuk kelas, bebudak ni asyik main camera je. Mcm model pn ade dah :D

 Best gila kot stay tadi. Lama tak lepak dgn diorang. Cerita pasal cerita lama, kenangan lama la. Rindu gila kot semua tu. Gelak je memanjang dlm library, sampai kan suara kami je yang dengar. Ahaaa kesah pulak kan. Belajar entah ke mana, yeah berborak je keje.  Tapi mmg best lah. Cuma penat sikit. Tadi rehat dgn Kak Mizah dgn Kak Aty :) Mcm2 borak dgn diorang. Haha peramah gila kot diorang. Aku segan je. Bersuara sikit je. Tapi mmg best dpt share cerita dgn diorang. Sporting kot. Borak dgn diorang sampai tak sedar rehat dah habis ==''

Pesanan ikhlas dari saya :
Jangan salahkan aku kalau aku benci kau, jangan marah aku kalau aku ckp macam-macam dekat kau.Itu hakikat. Kau bkn org yang aku kenal dulu. Jangan pelik kalau aku keluarkan kata2 yg tak sepatutnya suatu hari nanti. Jangan heran aku tak ambik tahu pasal kau lagi lepasni. Kau aku dah padam terus dari kamus hidup aku. Mungkin kita pernah jadi kawan, kita pernah rapat. Tapi aku tak sangka kau seorang yg penipu besar. Mungkin dulu aku akan terasa bila kau buat aku macam-macam. Sekarang tak lagi. Aku tak perlukan kau. Kau dah langkah pergi dari aku, dan aku harap kau terus melangkah ke depan dgn hidup kau dan jangan patah balik lagi. Aku tak sanggup jadi org yg rapat dgn kau lagi. Sekali kau tipu aku, mungkin aku ingat sampai bila-bila. Fikir baik-baik. Mungkin aku pernah baik dgn kau, tapi bkn sekarang.Sekian :\


Alhamdulillah PKBM menang :) Tahniah   )
Finally, i know who you are. Back off please :)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: