Sunday, July 3, 2011

Masalah banyak -,-

Semalam memang rasa nak hantuk2 kepala kat dinding, takpun bakar otak ni. Mcm nak pecah kepala -,- Tolong tolong. Haha gila dah habis ni. Lepas taktahu nak buat, Call Dadda dgn Syaff ape semua. Okay dah relax lepas tu. Masalah pon settle. Tinggal satu je tak settle lagi. Perempuan gila tuh. Gila ah aku mmg benci dia. Tak malu jatuhkan maruah orang.  Memang tak lah lepasni aku nak baik dgn dia.Biar padan muka isnin ni, mmg org boooo dia aku rasa dlm kelas.

Bangun je pagi ni. Mula dah rasa sakit kaki, sakit kepala semua. Ye lah aku ni mana lah nak boleh aktif sgt. Huh mrnyampah kan =='' Kalau mula ah nak join lari dekat sekolah tu, mesti ler sakit kaki ni datang balik. Takpe aku sabar je. Sebab ni semua dugaan kan. Harap2 lah sakit ape smua ni hilang. Sbb nak pergi sekolah. Rindu dgn Bff semua, rindu budak P tu, rindu nak belajar chemistry bhahahahaha saje je kan aku ni.

Aku tak perlukan tu semua, sebab aku semakin kenal siapa kau sekarang. So jangan nak berlagak baik dpn aku. Kalau aku dah cakap aku benci, sampai bila mmg aku benci orang tu =.=

Jangan cakap SAYANG atau CINTA, kalau kau sendiri tak faham apa makna dia =.=

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: