Sunday, July 10, 2011

Jodoh kah? ^_^

Cerita ni sebenarnya dari hari sabtu. Tapi faham je lah kan, aku ni kalau dah malas nak update, mmg malas. Sampai kan dua hari aku tak update blog. Ha. Tapi kalau dah datang aku punya rajin, boleh jadi dalam sehari tu sampai 3 entry aku boleh update. Pelik tak pelik kan. Haha tu lah perangai semulajadi aku :D

Sabtu tu aku ikot parents aku pergi kenduri. Sebenarnya aku rasa pelik jugak. Kenapa tetiba aku nak ikot kan. Ye lah kan, aku ni lah yang paling liat nak ikot parents aku pergi kenduri kan. Tiba2 jeh aku rajin nak ikot. Tak tahu lah kenapa. Lepas dah siap semua, gerak lah pergi sana kan. Sampai situ je jumpa lah Tuan rumah tu. Tuan rumah tu kira mcm bestfriend abah aku lah kan. Masa tengah makan tu, aku terpandang sorang ni tau. Dia pakai baju pink♥ ♥.Muka dia familiar gila. Dalam hati kan '' ish mcm kenal lah, try lah ingat nadia, try ingat'' HAHA bila aku dah ingat, mmg aku kenal sangat lah kan. Kawan lama. Dia comel gila sekarang. Tinggi pulak tu. Rasa nak gugur jantung dah masa tu. Bila dah habis makan tu, mak salam lah dgn tuan rumah tu. PAstu mak salam dgn mak budak lelaki tu sekali. Aku terkejut jugak. Takkan diorang ni kenal kot. Rupanya Emy dgn tuan rumah rupanya sepupu. Ok Emy nama budak tu lah.

Memang tak rugi lah aku ikot mak tadi. Mula2 aku tegur akak dia dulu. Lepastu baru ah ada point ckp dgn dia. Sementara masa parents kami borak, aku pon borak dgn dia. Tapi ada kakak dia sekali . Sebab dulu aku dgn kakak dia memang rapat gila. Tapi kami lost contact sebab dia pindah.  Baru sekarang dapat jumpa. Dah nak dekat 3 tahun lebih. Agaknya jodoh kami kuat kot kan, tu yang dapat jumpa balik. HAHA kperasan :\ Lepastu mak ajak balik, ish berat je hati ni nak balik rumah, ceh mengada habis. Masa nak balik kan, Mak dgn Kakak emy sempat lagi usik kitorang sbb baju kami sama. Warna pink. HAHA makin kuat lah jodoh kami. K perasan lagi. Tapi masa nak balik tu, aku sengih je dalam kereta, mcm tak percaya pn ada aku dapat jumpa dia. Harap lah lepasni dapat jumpa dia lagi. Missyou:)
Warna ni buat aku ingat kau selalu. Baju kami sama hihi xD

You. I can't stop smiling <3

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: