Thursday, June 2, 2011

What happened to me ==''

Harini hari ke berapa ye cuti? Nak dekat 5 hari jugak lah kan. Tapi rasa mcm 5 minggu je. Lama nyaaa nak bukak sekolah. Bosan sangat. Semalam semua kawan keluar, tapi aku je tak. Nak save duit lah kononnye. Haha malas kot nak ikot. Penat keluar hari ahad tak hilang lagi tau *tipu je ni* Hari ni bila nak keluar shopping dgn jiran kesayangan aku sorang tu, tak boleh pulak. -,- Abang aku ni nak guna kereta time aku nak keluar jugak. Err=.-

Esok saya nak belajar masak, sila tepuk tgn ramai2. hehe :D Tetiba tadi mulut ni pergi boleh terlepas cakap kat Abah yang aku ni boleh masak ape je yg abah nak makan. Masak lah kau esok Nadia. Takpela kalau nak masak ni, takdelah aku bosan online je kan. Org lain pn bosan asyik tgk muka aku je. Demam saya dah baik weewittttt boleh makan chocolate boleh makan chocolate. Yeaaaa Aiskrim dalam peti pn dah tunggu aku. Finally, demamku baik jugaaaaa haha.

Tadi kannnn, Episod Nora Elena best gilaaa ohh. Serious aku cakap aku nak lelaki mcm Seth tu. Romantik pastu baik penyabar semua tuh. Ohhh i'm melting -.- Sweet gilaaa kot diorang. Dahlah time tgk cerita tu, aku tengah mkn coklat. Mulut aku comot pn, aku boleh tak perasan. Sampai kene tegur dgn mak. Haha malu malu >,< dahla tgk cerita tu mesti nak senyum sorang2 hahahaha :)


#When you truly love someone, their mistakes never change our feelings, because it's the mind that gets angry, but the heart still cares

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: