Wednesday, June 1, 2011

L to the O to the V to the E

Tadi bangun pagi. Check phone. ohh ada 1 new message :D aku ingatkan A. Tapi Fai :( mmg hampa gila lah. Org lain yg aku harap, orang lain yang text. Sumpah sedih gillaaaa. Mesti A tak topup lagi. Biarlah, dahlah ade banyak benda nak discuss ngan dia. Bila Fai text mmg aku tak reply, aku tak suka -,- kalau A je yg semangat aku nak reply. Taktahu lah dgn aku ni cane. SEkarang ni mmg aku takde mood. Rasa nak bakar rumah org je sekarang ni.

________*ada iklan kejap. Baca la ye cerita kat bawah ni*_______

Kepercayaan kpd pasangan :



1. Berfikiran positif dalam halatuju perhubungan
- Chill, cool dan rileks. Jadikan perhubungan bukan sebagai suatu beban, elakkan dari berfikiran was-was. Kerana was-was itu akan menyebabkan perpecahan.

2. Rangka masa depan dengan lebih komited
- Elakkan dari bercerita perkara lama. Yang lepas itu, lepaslah. Yang baru ini perlu di fokus. Setiap pasangan itu perlu lebih banyak bincangkan hal masa depan yang hendak di rangka dan di tempuhi bersama.

3. Berterus-terang dalam hal yang memerlukan kefahaman kedua belah pihak.
- Ini paling penting. Luahkan dan selami lah antara kedua-dua pasangan. Jika ada satu perkara rahsia yang perlu di beritahu, jadikan ia sebagai objek untuk menjernihkan. Bukannya sebagai objek untuk mencari kesalahan.
Aku ambik dari satu laman web ni. HAHA aku pn tak tahu ape motif aku ambik benda alah ni -.-



#You're not my life, but you're the one I want to spend it with. You're not my world, but you're the best thing in it.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: