Tuesday, June 21, 2011

Hey sekolah :3 [PART 3]

UPDATE LAGI :)

Okay Rabu minggu lepas dapat Paper Agama. Huishhh jauh dari apa yang aku sangka. Aku ingat paling teruk pun boleh dapat B lah kan . Ni C. Dalam 50 something lah markah aku. Buat malu betul okay :\ Rasa bersalah pun ade, kesian Ustazah. Ye la aku ni kan suka buat kerja lain bila dia mengajar, mana nak berkat. Lepasni kena ubah. Insyaallah :)

Bila English teacher masuk, Guhhhh -,- ingat dapat kertas. Tanda pn belum lagi. Ni nak bebel ni. Muahahahaha. Sekarang tinggal 2 Paper je tak dapat lagi. Sejarah mmg tak lah kan nak dapat, sebab cikgu aku tgh cuti bersalin. Sabar je lah kan :) Alaaaa, 2 Julai ade Parent's Day. Aku nak lari selamatkan diri, laptop dgn handphone supaya tak dirampas dgn mak aku sebab result yang tak berapa memuaskan. Ade peningkatan tapi sikit je pon :(

Akhirnya, aku ikot nasihat dia nak tukar nombor :) Mungkin ini yang patut aku buat dari dulu :\ Thanks.

                                                          The End :)
I'm thinkin about letting you go, and leaving you alone. Hope you can find another girl. Forget me, bye :\

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: