Friday, June 17, 2011

Hey sekolah :3 [ PART 2 ]

Assalamualaikum :)


Hari selasa haritu dapat Paper ModeMath, Account, Physics -_- Tough gila semua, memang mengucap panjang lah tengok semua result tu. Ingat adelah antara tu Fail kan? K taknak fail taknak taknak. Alhamdulillah tiga subjek tu aku lulus. Walaupun agak macam cukup-cukup makan je. Ahaaaa kesah ape aku. Baik bersyukur tak failed kan. Memang Exam kali ni aku tak target sgt nak A. Nanti mcm over confident je kan, aku ni takdela kategori budak pandai. Otak pn kadang2 je boleh pakai :)

Pagipagi tu, 1st period pulak Modemath. Dupdapdupdap kemain laju ha jantung berdegup, kalah kalau dating dulu. Wahahahaha xD Bila cikgu masuk, aku dah tak tentu arah. Kawan sebelah lah jadi mangsa aku membebel. Takut gila kot failed. Cukuplah Addmath failed. Math aku taknak. Bila cikgu bagi paper, okay nama aku main lambat lagi sebut. Diorang ni dapat, nama aku tak sebut. Ok dah lama sikit, baru nama aku. Watehe Paper 1 dapat 29 je. Mak oi gila teruk :( Jealous je tgk tasya dapat 30. Ok watlek watlek. Paper two belum lagi. Lek lek . Ok Paper two dapat 45 :) Walaupun agak sikit jugak, tapi dalam hati dah melompat lompat. Aku lulus :) Alhamdulillah. Masa dapat dua paper tu kan, aku terus kira, Ok aku tahu gelojoh. Kira kira dapat 53. Hm okay lah tu. Menaik lah sikit. Sebab setara hari tu aku dapat 40 something lah. Aku banyak buat silly mistakes. Haih sets yg org ckp senang pn, aku boleh salah semua. Sadis betul -.-

Lepas masa modemath, akaun pulak. Aku rasa dh mcm nak terjun dari tingkat dua blok A dah. Dalam hati * aku mcm failed* Masa cikgu bagi paper semua. Aku tak tengok paper 1 lagi. Tgk paper 2 dulu. Ohh mak kau, gila banyak cikgu pangkah. Merepek betul anak cik zaidee ni. Nasib lah ade jugak betul. Ish Persamaan Perakaunan aku boleh salah jawapan akhir. Gila sayang. Bila kira semua, yeayyyy lulus. Aku dah takut gila, ye lah kan soalan kali ni mmg susah gila. Tak mcm setara. Alhamdulillah la :) Dapat 43 pon jadi lah. Lepasni kene usaha lebih.

HAHA subjek yang paling aku tak suka dan aku takot. Dahla cikgu bkn main ganas suka libas aku dgn pembaris. Ni lagi aku takot. Masuk lab terus serbu cikgu, mintak kertas. Ala cikgu tak kira lagi. Dah habis tolong semua cikgu settlekan, cikgu pun bagi kertas tu. Okay ni memang cukup-cukup makan je. 40 weh. Haih. Aku taktahu la, soalan senang pon aku boleh salah. Aku mmg tak berapa suka physic. Masa semak kertas, aku ade salah satu soalan senang ni. Bila cikgu datang tempat aku, yeah free je kena dgn pembaris. Takpe aku akan usaha lebih lagi :)

Aku tak berapa puas sangat dgn ketiga result ni. Okay dgn jujur, aku takda A lagi. Mana nak cari  ni :(

                                                       Bersambung....:)
I'm not give up for what i got today, because i still have tomorrow to prove that i can success :)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: