Sunday, June 26, 2011

Sekarang giliran saya :)

 Long time no post right? Hihi saja nak au cak au cak dengan korang, biar menghilang kejap. Ni muncul balik. Hihi mula nak gila dah kan. Oh yeah mcm mana life korang? Hihi life saya semakin ceria dan bermakna. Kenapa bermakna? Sebab sebab sebab. Adelah. Mula dah keluar perangai gedik ni kan, ade banyak sebab la hidup aku dah kembali ceria. Semua dah back to normal. Oh jyeah, betul orang cakap, kalau kita break dgn someone mmg mengambil masa yang lama untuk lupakan semuanya, Ye itu yang aku lalui. Tapi tu sekejap je. Bila kita dah dapat lupakan dia sepenuhnya, kita dapat rasa betapa happy dan ceria hidup kita, paham tak? So korang paham la kan kenapa aku ckp hidup aku sekarang ceria. Tak paham lagi? Paham2 sendiri lah, penat aku nak explain. Proses aku nak lupakan memang mengambil masa yang cukup lama. Selagi ada usaha dan doa, alhamdulillah aku dapat kekuatan untuk teruskan hidup :)

Okay minggu ni aku agak malas sikit. Semua malas. Malas online. Malas makan. Malas tengok TV. ape semua hobi aku, semua aku malas nak buat. Satu benda je aku rajin. Hihi. Rajin tgk budak PKBM kawad, muahahahaha ini mmg rajin. kalau tgk, mmg tak berkelip eh jap berkelip ke berkedip. ha ape2 je lah. janji korang paham ape yg aku cuba nak sampaikan. Kita tak gatal okay, saje nak tengok :) Bila datang hujung minggu taktahu nak buat apa. Semua homework aku tak buat, HAHA bila hari Ahad baru nak gelabah siapkan semua. Tadi punyelah semangat nak siapkan homework addmath cepat2, sebelum pukul 9. Nak tgk Stanza Cinta punye pasal. Ye ah ade Aaron Aziz, mana boleh tnggal. HAHAHA. Bila dah pukul 9, aku bukak la TV3, kah cambangang, takde pon. Gila betul :\
Lagu blog saya dah tukar lah. Lagu lama lah jugak kan. Time Form 2, minat gila doo lagu ni. Saje letak, saje nak sweet sweet. Hhihi xD
K. Cukup ah. Malas nak taip lagi panjang ;) Esok sekolah.Taksabar nak tunggu rehat esok Hihihihi :D

P/s : HAPPY BIRTHDAY TO MY LIL BRO, Muhammad Azim.


Back to normal  . I'm H A P P Y now :)


A lot of relationships don't last long because people rush into it without getting to know each other.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: