Saturday, May 28, 2011

Last day of 1st semester :DD

Hari khamis haritu hari last untuk penggal satu. Yeaaaahhhaaaaaa finally habis jugokkkkk. Exam habis, so cuti lah kan -,- sepatutnya jumaat tu sekolah lagi, tapi aku buat cuti sendiri hahahaha XD pastu masa nak balik tu, punyelah penat mencari Form teacher aku nih. Sampai setengah jam lah jugak aku terpacak kat depan lab tu tunggu. Baru lah muncul. Datang datang je terus aku ckp esok aku tak datang. Tak pasal2 kene bebel. Pastu bila cikgu tanya sebab aku ckp ade hal *konon je, padahal nak pergi tgk wayang dgn diorang ni. Pastu dah bg duit derma terus chow dari situ. Ye ah, japgi lagi lama aku kat situ, lagi banyak soalan aku kene jawab.

Keluar je dari sekolah, lepak kat kdai cikzul dgn rabiatul, tasya, yus, ida, syafiq :) kalau aku makan mesti tak habis :( kenapa ntah dgn perut aku ni hahaha. Sembang lama ah jugak, ye ar nnt tak jumpa dua minggu. Sumpah rinduuu gilaaa nnt. Lepas dah makan semua balik lah. Grrr penat gilossssss-___-

Esok tu keluar tgk wayang. Tgk nurkasih, best gilaaaa woot, sampai menangis. Buat malu je ^^ LAgu dekat blog ni buat saya ingat dekat awak :'(
Bosan la harini. Kenapalah hari sabtu takde Nora Elena :) Ghinduuuuuu nak tgk Seth. comel je. dahlah sweetttttt gilaaaa ohhhh +__+

#You made me fell in love with you again.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: