Monday, June 13, 2011

Hey sekolah :3 [ PART 1]

Assalamualaikum.
Heyy, macam mana 1st day korang?Best? Bagi aku tak best. Sebab lepas dua minggu cuti, tetiba kena bangun awal pagi buta. Errghhh tak suka gila. Mak kejut aku sampai dua tiga kali. Bukan main liat nak bangun kan. HAHA sape suruh tidur lambat kan. Padan muka. Then,nak mandi air sejuk gila okay. Dah siap semua gerak pergi sekolah. Masuk je kelas, si syaff dah jerit nama aku.Rindu aku lah tu kan.

Masa dekat perhimpunan, okay borak je memanjang. Yela lama tak jumpa kan. Apa cikgu ckp kat depan, aku tak dengar langsung. HAHAHAHA xD  Then masuk kelas semua. Get ready untuk result semua. hihi. Cikgu BM masuk. Okay selamat dia tak bebel mcm setara hari tu. Alhamdulillah markah aku, okay lah jugak. Tak teruk sangat la. LAgipun org tak minat BM mmg mcm ni lah kan. Lepas rehat pulak, dapat chemistry :O Alhamdulillah lulus dan keputusan dia luar jangkaan aku jugak lah -.- Happy tu happy lah, sape tak happy lulus kan. Tapi aku tak berapa puas hati Paper 3. Benda yang aku dah hafal, boleh terbalik. Oh damn it. Dah tak guna nak menyesal kan. Takpelah nanti lepas ni, kena buat lagi bagus :D 

Yang ni part yang paling sadis weh. Rasa mcm nak terjun bangunan pn ade dah. HAHA ayat over gila okay. Aku tak sangka yang addmath aku boleh dapat seteruk tu, Ye, mmg lah failed tu normal untuk addmath. Tapi kalau dapat 20 ke atas tu, aku boleh la senyum ke ape lagi. ini berapa belas je aku dapat pon. Haih down gila tadi. Sekarang aku mcm dah tak de semangat langsung nak belajar addmath. Badmood gila balik tadi. Diam je kat rumah. Aku sedih sangat boleh dapat mcm tu. Sedih aku ni mengalahkan aku putus cinta dulu. Ni lagi sedih tahap maksima. Aku tak pernah kalau failed, aku sedih cenggini. Maybe aku kesian kat cikgu. Dia ajar dah cukup bagus dan terbaik aku rasa. Tapi aku tak boleh nak bagi balik apa yang dia ajar. Serious aku rasa bersalah sangat.

Okay cukup lah. Masa nak tidur. Dah 2.30. Tak pasal2 lewat pulak aku bangun nanti kan. Hekhok :)
                                                 BERSAMBUNG....... :)
I can achieve success with my goal if i'm keep trying :O

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: