Thursday, June 9, 2011

Habit saya bukan habitat saya okay :D

Okay baca elok elok tajuk tu,HABIT tau BUKAN habitat xD, Saya mau cerita pasal habit saya yang dari kecik sampai lah dah jadi seorang anak, kawan,mungkin awek yang dah berumur 16 tahun ni. Sungguh cepat masa berlalu. Dari budak kecik comot, berubah ke gadis tinggi lampai seperti sekarang*ok ayat over sikit haha saje nak bagi orang panas.*

Antara habit saya masa kecik <3

->Gigit kuku. Gahhh bila ingat kan eeeyucksssss. HAHA biasela budak lagi dooooo
->Suka lengah2 kan masa sbb tu selalu lambat pergi sekolah
->Suka ikat rambut yg pony tail tu kan :DD konon comel lah tu
->lepastu suka termenung #haha ni aku ingat lagi, sampai kan dekat buku tulis, bila keje tak siap, cikgu cakap aku suka termenung

Antara habit bila dah jadi remaja ni <3

->makan coklat dan aiskrim bila ada masalah #haha kbai kbai kbai aku tau ni bkn habit
->Suka bercakap, lepastu bila suruh salin mesti tak siap xD
->Akan menjerit bila nampak benda yg comel weeeeeeee :)
->Termenung semua tu masih kekal sampai sekarang
->suka buat muka bila kena bebel



HAHA tu je lah kot Habit aku. Habit pun tak mcm habit je haha xP Yang termenung tu mmg tak boleh buang dari dulu. Aku bukan setakat menung je, pastu berangan bagai lah. Bila dah berangan tu, macam2 lah yg aku angankan. Nak kahwin lah, nak pakwe mcm Kim Joong, mcm lah aku berangan. Bila sedar2 je, aku masih pelajar yang berbaju kurung putih dan kain biru lagi. hurrrghhh lamanya nak habis sekolah :(

#I wish I could be your favorite hello and your hardest goodbye, A 

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: