Thursday, May 19, 2011

TODAY

Semalam hujan lebat. Balik dari tuisyen. Online. Mandi. On the phone jap dgn kawan aku. ^___^ bila bukak buku nak ulangkaji chemistry, mata mengantuk gila. Dahla ade Exam chemist P3, satu apa ta experiment tak hafal lagi-,- pastu, terus tertido. Ape pon tak sempat nak buat. Penat sgt. Gosok baju pn tak =,= So harini aku pakailah baju oren. Terpaksalah kan.

Masa exam chemistry tadi gila best woi. Susah. Dapat dapat je paper, terus tgk section A. oh ok ni ade baca tadi. ala tak ingat sgt plak. Bila tgk section B, mmg best yg ni. AKU LUPA OBSERVATION DGN INFERENCES ! hilang 4 markah :( Bukak je section C, aku gelak sorang2 HAHAHA. Sebabnya, aku tau aku takleh jawab, dan soalan ni tersangatlah merepek. Aku tak tahu ape pon. Alhamdulillah boleh jawab lah jugak, tapi aku tak yakin boleh lulus. Ye ah Paper 3 mmg aku hampir jawab semua tapi procedure dgn data aku lupa. mmg aku biarkan kosong lah. Saje nak bg teacher isi ^__^

Rehat tadi punyalah takut, sebab aku teringgal Periodic Table. Bila tanya shafiq dgn Kak Sha, diorang ckp soalan 1 selalu ade keluar PT. Aku dah gelabah dah -,- ye lah dgn kedai buku penuh dgn orang, bila sampai turn aku, dakwat photostat habis :( haih time ni jugak dakwat nak habis. Err -.- nasib lah tak keluar periodic table tu.

Kpenat baru balik sekolah. Nak mandi dan rehat. Byeeeeeeee :D


*I don't hate him for leaving me. I Hate him for not realizing how much i love and care about him.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: