Tuesday, May 17, 2011

Erghhhhh =,=

Tadi bangun pukul 8. budak tak pergi sekolah kan, mesti ah bgun lambat. HIHI lepas bangun, pergi dapur. Ala takde apa2 untuk breakfast. Ok terus pergi mandi. Dah habis mandi semua.On lappy, online jap. JAP? haha lama kot. pukul 9 baru aku off. Bukak buku math. Buat latihan Chapter two yg Quadratic tu. Ok dah buat latihan tu, tutup buku jap, penat. Online FB balik, rasarasa dah bosan tu, aku off balik. Prgi dapur, tgk lagi sekali kan, entah ade mak beli apa2 ke kan. OK YES! mak beli nasi lemak. Yahhh favourite aku plak ni kan. Dekat nanding tu mmg tempat favourite aku :D sedap gilosssss.  Tambah pulak dgn mak buat Capuccino. yahhh berselera aku pagi ni. makan banyak gila dgn Apam bagai lah :D

Lepas makan, layan cerita Cinta Melody jap. Awwww handsomenya Randy <3 Boyprennggg gua tuh, jgn AMBIK! tgh siok2 layan cerita tu, sambil tu baca lah paper sekali kan. Huh takde cerita best pon. Tapi dekat sukan ade pasal Messi. Eceh comelnya gambar dia :D Dah habis tu, bukak tv3, tgk cerita Chef Jo. haha tak pernah pung aku layan cerita ni. Tadi tiba rajin pulak kan -.-'' Gelak sorangsorang m,cm org gila, lawak dooo cerita ni. Habis cerita tu, masuk ah bilik, sambung buat latihan. Oh myyyyyy, i got stomach ache. Ahhhh ni tak suka ni. Sakit gila bab* tak boleh nak gerak semua. ok lepas dah relax semua, dh makan ubat bagai semua, ok dah ok. PASTU SAYA ONLINE BALIK. sangat busangggggg!

#In life we all have an unspeakable secret, an irreversible regret, an unreachable dream and an unforgettable love

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: