Sunday, May 8, 2011

My cheerful life WITHOUT you ♥

Assalamualaikum semua ;D Harini aku mengupdate lagi. ahha mesti korang polak aku pnye entri je keluar dekat dashboard korang kannn? haha biarlah kan, aku nak update jugak. Tak kiraaa lah kau kata ape punggg. SEBABnyaaa pasni MAYBE, maybe tau, maybe aku tak update selama tiga minggu -,- Nak tahu kenapa? haishhh mestila sebab aku nak E X A M. Tau tak exam tu ape? ha. kalau tak tahu kau pergi lah selak kamus kau yg tebal. Dah berhabuk dah tu, tak lama lagi kang spider buat sarang pulak kang :/ \ okay stop merepek/

Okay perhatian perhatian perhatian semuaaa. haha minah ni suka tau buat kecoh. Hihi aku nak cakap, mulai selasa ni, kepada sesapa pelajar SMKAJ yg berumur sama dgn aku, akan bermulanya exam. Ecehhh formal ayat saya. Saya kan dah master BM, bapak poyo ayat, ok maaf. Buat pertama kalinya aku akan ambik exam sampai 3 minggu, mak aiiiii gila lah lama ;( Tak pernah kot aku rasa camni. Cuti 3 minggu pernah lah, exam mmg tak pernah lah kan. 

Honestly, aku mmg tak ready langsung. MEMANG TAK READY ! aku rasa macam ape jeee tetiba sampai ade paper 3 bagai. Essay tu la essay ni la. ingat aku ni pandai sangat nak buat semua tu, mmg tak lah. Takkan nak ade warna Encik merah lagi kot, huuuuu aku taknak ! Physic dgn Chemist ade paper 3, essay! peewit bapak best. mmg senang nak bg aku failed jo haaaa. Soalan struktur pn blum tntu aku boleh jawab, ni nak jawab Paper 3. mmg terburai jugak isi isi aku ni. Mulut cakap takot tak ready, tapi tangannya aku tak mula lagi usaha semua tu. Ape nak jadi, aku tak tahu la =.=

Semalam Syaff, sarah dgn Tasya dtg study dekat rumah, banyak lah jugak kami study. Aku pn dh paham banyak dh akaun bila buat study group semalam. Thanks mygirls sebab banyak ajar aku semalam <3 kita semua samasama dah taknak ade merah lagi kan, ok kita berlima kena usaha la kan. yeaa kita boleh. 

Today is Mother's Day :) I'm happy because i still have mom <3 I LOVE mymom, thanks for care about adik
!


No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: