Friday, May 13, 2011

I'm weak -.-

Hai orang kampung semua. Saya selaku Tok Ketua nak bagitahu yang selasa ini kita akan bercuti sempena Wesak Day :D Sila lompat dgn gembira. Haha ok dah dah , haha ade mcm cara Tok Ketua tak tadi aku cakap tu -,- Tak? OK Fineeeeee la. Aku geram ni tahu tak tahu tak tahu tak. Errr -,-  Aku sangat geram sebab dah dua hari blogger tak leh bukak. So tak bole nak update ape ape pn ;)

Minggu ni minggu palin stressssss. Tudiaaaaaa punya banyak 'S', mmg stress betul lah ni kan. aku stress sebab biasala, EXAM WEEK lah katakan. Dahla Sekolah aku pakai format SPM katanya, gila mati aku. Tak ikut mcm 1st term haritu. Aku rasa takde satu pn paper yg senang, TERMASUK lah jgk BM. Semua tough gila ah. Susah gilaaaaaa -,- berapa lah kan markah aku dapat.

BM : HAHA bm bagi aku dari dulu sampai sekarang, susah dia sama je. Dahlah tanya peribahasa apetah, haha aku pergi hentam merepek yg bkn2. Sorry cikgu :D Tapi rumusan, aku buat betul kot tak macam 1st term haritu, aku salah format bhahahahha :p

BI: Subject ni mmg buat aku gelak sorang2. Ade ke dia tanya Ciri2 suami yang kita nak. Mmg tak bole belah.  merepek je aku jawab. Tapi essay dia BEST gilossss woi!Idea aku kemain banyak lagi ha. Macam2 aku cerita. Dia mintak pasal Friends kan. Mmg banyak lah idea aku.

Chemistry P1 & P2 : Wa cakap sama lu, SUSAH GILA BAB* Paper two, macam ap tah. Aku bengang sangat, experiment yg aku hafal tu, bila aku jawab, tetiba aku lupa. Sumpah nak nangis masa tu. Aku lupa. Err -,- Tapi selamat lah yg Structure Atom pnye Sejarah tu aku hafal. Full marks dia 15. Cikgu ckp Point nak lulus tu. HIHI XD. Kalau paper 1 mmg susah benorrr. Betul, tak tipu ni. Budak kelas Best pn ckp susah, ni kan aku yg kelas D ni. Mestilah lagi susah. Knp lah Teacher aku ni tak bagi lagi susah je. Boleh aku koyak je kertas tu -..-

Sejarah : mmg gempak lah wei sampai aku tak sempat nak jawab. Esei aku sempat jawab 2 soalan je. Yg lagi satu tu separuh je. Struktur? tak payah cakap la kan. Mmg banyak aku tinggal. Mcm failed je aku rasa. Tapi alhamdulillah kertas 1 aku boleh jawab.

Okay next week semakin banyak subjek yg mencabar aku ni ha -,- so kena banyak kan study ni . Ok WISH ME LUCK KAYY . Ok harini nak pergi library. Belajar dgn Nur Syuhadda <3

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: