Friday, May 6, 2011

B U S Y

Aku terkena penyakit  S E N Y U M ;)

Bila tgk dia sembang kat tepi tingkap dekat tempat duduk aku, then dia senyum. Ok im melting-,-

Minggu ni mmg P E N A T laaaaaa ;( Isnin je aku tak penat, sbb Cuti kan? Selasa. Balik lambat. Rabu. Balik lambat lagi. Ade kelas Fizik. best tapi cuma penat. Khamis. Ade kelas dgn Rabiatul. Jumaat. balik lambat. Pukul 5 baru sampai rumah. Ade kelas Chemistry pulak. Errrr -.- penat

Kawan2 saya kelas Bestari, ckp saya dh banyak berubah. Errr terharunyaaaaa diorang nampak perubahan aku. Ye aku berubah nak berjaya, Sejak aku buang diorang dari fikiran aku, aku semakin bertambah semangat nak belajar. Alhamdulillah :)

Aku nak exam dh selasa ni. Baru sikit buat revision. Aku harap sangat takde lagi F A I L E D. aku akan cuba sedaya upaya. Aku kena usaha.

Sekarang malas gila nak topup HAHA Bila pergi sekolah, aku asyik kena marah ngan diorang ni sbb tak reply mcg diorang.

Ok bai. Tomorrow, i'll having study group with my BFF, Tasya, Syaff, Sarah, Ida ;) So, kene la tido awal.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: