Tuesday, May 24, 2011

Bila saya tengah H A P P Y [=

Assalamualaikum semua ♥ [=



Harini saya happy tersangat sangat happy yang teramat amat. Haha habis ayat BM aku. Tunggang langgang. Hari ini adalah hari last subjek elektif. Tinggal agama dgn Maths je sekarang. Sbb tu lah aku happy. Akhirnya habis jugak seksa nak hafal physics, Chemistry, account and the most scariest subject, ADDMATH =[  Nak pengsan aku jawab ni semua. Mana taknya, nak kene hafal Chemistry. Pasal periodic table, noble gas, sejarah pasal PT lah, pstu menghafal experiment lagi. Boleh hilang selera aku nak makan tau. Kesian aiskrim aku terbiar dlm peti ais tu, sbb aku busy sangat. Sampai tak sempat nak makan. HAHA. Itu belum campur dgn physics lagi, ini subjek yg buat aku gila. Mmg tersangat susah bgi aku. Maybe aku tak minat kot. Aku lagi suka Chemistry. Walaupun cikgu yg ajar aku tu agak  errrrr =.= malas nak ckp. haha. Fizik nak kena banyak tahu banyak benda. Tu yg kekadang aku bosan tu -_- Momentum, inertia. collision tu semua are not totally in my mind. Bila nak exam baru kelam kabut hafal, pahamkan tu semua haha. Belum tgk akaun lagi. Haha itu bikin aku serabut betul. Belajar buat aku jadi blur -_- Addmath ni lagi satu hal. Aku gila belajar benda ni. Aku sgt paham bila cikgu ajar, buat latihan semua ok je. Bila dtg time exam, otak blank. Tapi takdela aku tinggal kosong kertas. Aku cuba lah penuhkan jugak, entah2 ape yg aku hentam tu betul ke kan ^_^


Tadi tepat 1.05 exam physic tamat. Jyeahhh best gilaaa, tersengih sorang2 sbb dah  habis. Tadi exam physics. Paper 2, alhamdulillah boleh buat. Boleh tahan lah boleh jawab. Lgpun soalan dia cikgu dah pernah bg dalam lab suruh buat latihan. So senang lah jgk. TAPI, Paper 1 mmg buat aku nak menjerit, menangis , meracau pn ade dah. Susahhh gilaaaa mak oii. Nasib ade A, B, C, D. Boleh lah jgk aku tembak tembak, mana yg aku tak leh jawab tu.

Tadi jawab exam, tak berapa tenteram. Sangat bising. Yelah kan, dah blok kelas aku, tepi jalan raya, pastu plak tadi PM dtg melawat tempat kejadian tanah runtuh tu -,- paham2 je lah ye kalau kereta PM dgn seangkatannya nak lalu cemana. Ade bunyi ninonino tu. Aku tgh jawab exam sangat sakit hati dan biol sekejap, ye ah sbb bising sgt, aku dh keliru. dekat kertas soalan aku tanda A. dekat OMR aku prgi tanda D. Sgt bagus, selamat aku check balik hihi XD

k sampai sini je la. saya takleh update bebanyak. Exam tak habis lagi. Ade lagi 2 paper to go. Agama dan Maths :D Wish me luck k <3

#No matter who you are, no matter where you go in your life, at some point you're gonna need somebody to stand by you.

2 comments:

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: