Sunday, May 22, 2011

Kita tak tahu apa yang akan terjadi :/

YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! minggu ni minggu last aku exam. Lepastu cuti. Masa cuti nnt dah planning mcm2 dah ni. Hanya tinggal paper Physic, Mathematics, Agama Islam And Account ;D Esok paper Account. Sekarang aku baru habis study Bab 1. Yang lain tu tak habis lagi. Harap2 lah sempat. Aku harap sangat takde failed kali ni. Dan target aku tercapai. Esok paper 2 start dulu. Haih mcm mana lah nak jawab. Janganlah soalan tu susah. Senang lah pleaseeee :D

Okay semalam semua tgk berita kan. Yang pasal tanah runtuh dekat Bt 14 Hulu Langat tu. Tempat tu takde lah jauh sangat dari rumah aku, tp takde lah dekat sgt. Dekat dgn sekolah aku lah -,- Situ rumah anak yatim. Kesian gila. Ngeri aku baca, ada yang tertimbus tak jumpa lagi. Ada yg dah jumpa, tp dah meninggal. Inalillah.Ada yang pergi tgk depan2. Sangat berani. Aku takleh ohh. Boleh pitam aku kat situ. Semoga semua akan kembali kpd sedia kala. Al-Fatihah kpda yg terkorban. Ambil iktibar dari musibah ni :) kita taktahu apa yg dirancang dan akan terjadi, dlam masa yang singkat boleh lesap apa yang kita ada.



Semua ni diambil dari laman web berita harian :D Do visit and read the full story about this kayy :)


#Life is a gift, don't take it for granted. Don't look back and ask why. Instead, look forward and ask why not.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: