Saturday, May 21, 2011

All about her D;



Wow. I'm one of your juliet, babe. Thanks.  I love you so much and always remember i'll support you k. Terharu baca blog kau.


Kita kawan dari kecik sampai sekarang kan. Dulu kecik2 kita mana ada nangis sebab laki kan, kita mana ada sedih sebab kena tinggal dgn lelaki. Tapi sekarang kita sama. Tapi aku yang dulu rasa benda tu. Sekarang kau. Kena tinggal dgn lelaki yg paling kita syg dan bermakna. Sangat sakit. Dengan senang lelaki janji semua, tapi lastly lelaki jugak yg ingkar dgn janji tu. Aku pn tak paham.

Nur Syuhadda :)
Babe, kau jangan sedih2 tau. Let go the past. No matter what happened before, theres nothing you can do about it. Just enjoy what you have now. Malay Surians and me always be there for you <3 Firstly, aku tahu benda ni. Aku takot gila dengar. Aku taknak kau jadi bodoh menangis sebab lelaki. Aku dh pernah merasa. Alhamdulillah, kau tak nangis teruk mcm aku --' Aku harap semua akan okay. Kau tak perlu risau, mmg dia dah takde untuk kau, tapi we guys selalu ada untuk kau :)

Apa yang kita sedih hari ini, mungkin ada hikmahnya. Biar masa yang membalas semuanya. Org yg buat kita sedih dan menangis ni mmg tak reti appreciate. Elok2 dapat permpuan yg setia, boleh pulak nak tinggal mcm tu je. Kalau nanti lah dapat perempuan yg permainkan hati diorang balik, haha aku tepuk tangan. PADAN MUKA. Aku pernah merasa tu semua. Elok2 aku setia, tpi semudah tu lelaki tu cari pengganti lain. Aku harap sangat dia dapat balasan balik. bila dengar cerita nur syuhadda. Yahhh ceritanya lebih kurang sama dgn aku. Live your new life k babe? Sayang lu.


  I miss your smile and laugh babe :D and live your single life :)

#Sometimes we need to forget the people in the past + thank them for hurting us because they lead us to be the person we are right now! :)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: