Tuesday, May 17, 2011

i'm not going to school

Harini aku takde paper, sebab aku tak ambik sport-science :D yeay, so aku decide taknak pergi sekolah. Nak study math dekat rumah. hehe. Aku ade baca blog satu budak ni tau, dia kutuk pasal isu budak bertudung. Macam dh bagus sangat. Dia ingat dia hina pasal isu tudung, dia dh cukup bagus lah. Dahlah rambut perang, merah menyala, cara berpakaian takyah ckp lah kan, hishhh ade hati plak nak mengutuk pasal tudung. Grrr -,- geramnya aku. Dekat fb pn mcm tu, update pasal tu. nak je aku tumbuk muka dia.

Ssya rindu Bruno Mars ♥  lama tak dengar lagu dia. nak belajar dah ni, k sampai sini je update kayy :)


#To the world you may be one person, but to one person you may be the world.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: