Tuesday, May 17, 2011

Finally okay :)

Peristiwa semalam   ♥ ♥  aku takkan lupa :) Dua hari berturut-turut kan.Ok thanks weh -,- Kita share sama sama pulak tuh kan hikhokhikhok, ok dah. Harini cuti Hari Wesak -,- Bosan di rumah. Tapi happy ah jgk sebab takde lah nak penat penat pergi sekolah kan.takpayah lah nak siapkan homework yg belambak. Takpayah lah nak kene marah dgn mak sebab pagi2 aku selalu lambat siap nak pergi sekolah. Takpayah lah nak masuk kelas yg happening aku tu. takpayah lah asyik terjumpa org yg aku menyampah nak tgk lagiii kan. haha berapa punya banyak takpayah lah aku ni. nampak sangat dah aku ni pemalas antarabangsa :D

Esok aku takde exam. Ok kira best lah. Boleh rehat jap.Khamis ade exam. Mathematics doooo ;) My favret subject  Ramai pelik aku tetiba suka math kan?Tahun lepas mana ada aku suka, kalau failed mmg muka aku lah. Cuma PMR dpt better sikit atas bantuan dua org senior yg sgt baik hati :D Tapi sekarang tetiba jadi subject paling aku minat wei. Nak tahu sebab ape? semestinya bkn sebab senior aku,tapi sebab  Puan J. Dia yg dah bukak mata aku yg math ni fun gilaaa ohhhh -,- cara dia mengajar mmg superb gila! tak pernah aku jumpe cikgu yg mmg semangat gila habis bila mengajar. Bila dia mengajar mmg satu kelas akn diam kot aku rasa. Bak kata wafiy, cikgu dh mcm Ahli Politik ^___^ Disamping tu, cikgu selalu bg nasihat yg berguna ;|

Kadang2 kan, aku pelik dgn situasi aku ni. Mcm semalam aku pergi buang sampah kat tepi lab, pastu aku pandang lah atas, saje je, takde niat ape pong and that time dia tengah turun. Dalam hati, 'eee geram betul lah. apesal aku bengong sgt ni pergi pandang atas'. kadang2 aku mmg takde niat nak pandang dia, tapi mata aku ni, taktahu ah. Kang dia perasan plak, aku ni syg dia lagi. OHHHH tidakkkkk! tu cerita lama-,- kawan je kot sekarang. Harap2 lepasni tak jadi lagi mcm tu. Aku taknak dia salah paham. Tu je. Aku rasa lagu kat blog ni macam kena je dooo ngan aku. Lirik dia yg ''Karna Sekali Disakiti, Pasti Hilang Sudah Cinta Itu Jadi Benci  '' Awww suka lagu ini :D
Ok masa untuk online, dah tamat. Sekarang nak kene study Mathematics <3


#Sometimes we play with love. But when the time comes and we realize we wanna get serious, love plays with us.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: