Tuesday, December 20, 2011

Click clack away!!!

Hai update lagi. Hihi post lama ni. Post ni dah masam dah aku simpan. Ini khamis lepas punya cerita. Haritu takda masa nak post. Ok ni baru ada masa. Tahniah dekat saya sebab berjaya melancarkan post ni k tetiba.


Harap maklum post ini masih mengekalkan tema makan ye kawan-kawan haha! Sebab aku sekarang kat penang, kat penang kan makanan semua mmg sedappp!!! Sebab tu post aku asyik makan makan makan. Saje nak buat korang terliur hehe :|


Khamis lepas. Aku, cousin, dgn kawan dia lunch dekat PappaRich. Ini nak kata breakfast pon boleh jugak. HAHA sbb pagi tu dah bangun lambat kan so mcm biasa pakej dgn lunch sekali jimat duit. Faham tak? JIMAT DUIT JIMAT DUIT JIMAT DUIT -_- tapi pemboros kdg2 . K kdg2 je. Tak selalu. Sebenarnya lama dah weh nak makan PappaRich tu. Dah alang-alang ada dekat ngn kampung aku, apa lagi makan lah kan. Rugi ah kalau tengok je tengok je kan.




Selepas sampai ke tempat yang ingin dituju, maka kami terus membuka langkah masuk ke kedai. K ayat dah mcm buat karangan bm. Lepas dah dapat tempat duduk.Sembang2 jap. Pastu Waiter nya pn dtg! Nak waiter hensem2 boleh yg amek order? Haha gatal gila woi. Ha lupa nak cerita!!! Masa sampai katsini, aku sangat pelik. Sebab takde bell. Selalunya ada bell kena tekan baru waiter tu dtg. So macam pelik macam jakun semua segala macam aku ada. Nak tengok tak kami makan apa heng jeng jeng *tutupmata* 

Jangan bukak sebelum aku suruh bukak hihi
'



Bukakkkkkkkkk! Yeay *mcm lah tutup sgt.



Ni nama dia Nasi Ayam! Sedapppp! Nyum! Sebelah tu Air Chocolate. Dijamin taksakit perut hehek.



Ni nama dia Nasi Goreng taktau nama. Aku dah lupa hehe! Nak tau sedap ke tak tanya lah orang yg makan tuuuuu!! Hehe!

Lepas dah habis makan semua, kami gerak ke Queensbay Mall. Tak shopping pon. Kitorang cuci mata jeee! hehe. Cuci mata pnya cuci mata dapatlah jugak satu gambar abg Padini hensem!! Rambut dia wow kot!


Heheheheheh :p


Dah balik dari Queensbay, pergi lah duduk tepi laut jap. Lepak2 makan Auntie Anne's!! Tapi pahit semacam. Hangus sikit kot kot lah. Haha dah duduk situ, view pon cm ok lah cantik jugakkk!!




Habis tudung gerbang-gerbang! Jangan tercabut sudah haha. Memang berangin kat situ. Rasa sejuk je. Fikiran pon tenang. Mai la kampung saya!!! Syokkkk tawww!!!!!


Ok sampai sini jela. Banyak sangat dah cerita ni. Hehe. Saya nak ucapkan terima kasih kat kawan2 yang baca lepastu bagi good response :*

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: