Saturday, November 19, 2011

The best moment everrrrrrrr!

*ok shahida zakaria jgn jealous k*

Ok today enjoy gilaa. Terlupa masalah terlupa nak makan terlupa about him, terlupa jalan nak balik rumah haha, terlupa everything. The only thing aku ingat teater badai semalam dengan Aaron Aziz. Erghhh dia hot gilaaaa! Ini teater pertama saya tgk. Dan sangat tak mengecewakan saya. Siapa tak tgk rugi. Teater ni adaptasi dari Novel karya Khadijah Hashim. Cerita dia sedih sangat. Mak saya kata Novel ni masa mak aku sekolah lagi. Dijadikan untuk komsas mcm tu lah rasenye. Aku dah baca dah. Habis. Serious sedih.


ni novel cetakan pertama xD



Wargh lakonan diorang perghhhh



Kami pilih seat yg RM90. Mula2 kami gi beli seat RM30. Then mcm jauh sgt dari stage. Nanti taknampak Aaron. So kitorang decide ambik yg dekat dgn stage. makin dekat dgn stage makin bertambah lah harganya. Takpe demi Aaron, aku dgn Rabiatul sanggup tu sampai korban duit kitorang hahaha xD Tapi berbaloi. Show dia sngat best. Pelakon semua mmg menghiburkan hati.


Seat kami F09 dan f10. Strategik gila xD

Masa show tu dah start, Aaron datang depan2 kitorang. Huargh I was like ''makkkkkk hensemnyaaaaa diaaaa'' Bayangkan depan2 real pulak tu. Mcm cinta pandang pertama ok. Too bad, dia laki orang pulak :( Lakonan Aaron real gila. Time dia marah, gua bolehhh feel weyyyyy! Kesian Erra kena hentam dgn Aaron. Watak Aaron jahat dalam tu, sepatutnya benci ah kan dia. Tapi saya plak dalam hati '' eeee dia comel gila'' ada satu part dia dgn erra, sangat sweet.

ok kalau nak cerita sampai esok tak habis. saya terlalu excited. Bila part Aaron atas stage, aku senyum mcm org gila argh! Bila show dah tamat, ergh rasa taknak balik. Nak gi kat Aaron! Hmmmm :(




ni masa show dah tamat.









ok ada banyak lg gambar. tp mls nak upload. PEnat gilosss ni. K btw skrg saya rasa mcm nak jauhkan diri dari semua org. kbye






No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: