Friday, October 28, 2011

Kenapaaaaaa? =='

Hai sudah lama tidak bercerita. Selepas entri yang menggelikan yak yak yak tu, aku pun menghilangkan diri seketika. Ecewah. Takda benda hilangnya pun. Aku cuma busy. Ada kelas tambahan. Selasa sampai khamis. Nak exam lah pulak kan. Cuti pon kena pergi jugak sekolah. Ok sekarang aku ada 3 hari exam and plus ada 4 paper lagi yang hendak dibereskan :D

Apa kejadah pulak tajuk post aku kenapaaa?==' Sebabnya ni aku nak share sebab-sebab aku buat blog. Blog ni dah dekat setahun. Tak silap aku ni blog keempat. Dan aku harap ni blog aku yang terakhir.

Sebab pertama aku buat blog bukan sebab trend. Masa tu aku form 2. Tak ramai lagi ada blog. Cambosan pun ada aku rasa. Dahla time tu pun cm takde benda sangat aku tulis. Aku masa tu buat pun sebab konon nak share cerita, tapi bila dah buat takde benda aku cerita. Bila dah lama buat baru lah aku meng-share bermacam jugak cerita. Pastu tgk blog org lawa perkara paling aku jealous -_-'

Sebab kedua, aku suka mencuba sesuatu yang baru. Lepas ada mespes tok kadok tu, aku belajar buat blog. Follow orang sana sini macam orang gila. Time tu kecik lg batak nak followers banyak kah kah. now i had learnt so many things. Kalau followers banyak pun takde guna. Kita memerlukan readers tu yang penting, followers banyak kalau yang baca dua tiga je takde guna jugak. Aku buat blog pun bukan nak kejar famous aku just nak share dgn org cemana life aku, ataupun share apa yg aku suka. Sharing is caring kan girls?

Sebab ketiga, aku ni suka menulis. Kalau update tu tak ingat dunia. Kalau boleh berjuta patah aku nak tulis kat sini sampai jari tercabut kene gam balik. Tapi kalau buat karangan takde lah banyak cm nak mengupdate kan, sebab malas nak tulis. Lenguh tangan.

Tu je lah kot sebab-sebabnya :D Aku ni takde banyak songeh sangat haha :p Lepastu kan, aku tak suka dan tak berapa berkenan bila dekat shoutbox ada '' I follow you, follow me back'' . Aku rasa that words tak wujud pn takpe kot kat shoutbox aku.Aku tak kisah org taknak follow pn blog aku sbb aku buat blog pn bukan untuk kumpul followers ramai2. I just need readers. Tapi bila dah follow tu aku appreciate sangat, dah follow tu aku anggap kau ikhlas dan tak mengharapkan balasan follow you back dari aku. Aku pn bukan jenis menyombong,kalau org tu tinggal link dekat shoutbox, aku akan pergi melawat balik blog dia. Kalau time tu aku tgh rajin, aku akan follow jugak blog dia. Lagipun aku bukan jenis yg memilih nk baca blog budak hot hot je hahaahhhh bukan aku lah bgitu, aku suka baca blog orang yg bersemangat untuk hidup, blog yang kelakar. Dan macam2 lagi. Tinggalkan link pun dah cukup untuk aku lawat nanti. No need lah sampai nak follow you follow me tu ye :) heee peace (Y)

P/s :The purpose of life is a life with a purpose, So I'd rather die for a cause than live a life that is worthless.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: