Monday, August 29, 2011

Salam MerdekaRaya ♥

Do enjoy your raya kay peeps :)

Harini hari last puasa untuk tahun ni kan. Jadi manfaatkan lah masa yang ada kepada sesiapa yang masih berpeluang mengerjakannya. Harini jugalah mak mak makcik makcik kakak kakak adik adik akan busy di dapur. Selalunya kaum perempuan ni je yang busy, kalau lelaki ni dok watlek watpeace tengok tv. Hihi kau  lelaki jangan marah, kang kena jual, takboleh raya dah. Kan kesian nanti.

Ok harini aku penat jugak lah. Dah nama pon anak perempuan, malas mcm mana pun kena jugak tolong sbb mmg terlampau banyak kerja yang nak dibuat. Kang nak berkejar  kemas rumah lagi, nak buat makan untuk berbuka lagi. Fuhh letih :< Tadi sampai berair mata ni hah mengupas bawang, dah mcm tengok cerita Hindustan dah nangis nangis ni haha. Aku sempat berpikir kalau kalau kenapa kalau kita kupas bawang, mata kita keluar air. Pelik tau. Nanti aku suruh cikgu chemistry aku buat experiment. K takda kene mengena.

Lepas dah tlg kat dapur tu, kena pack baju baju semua. Semalam dah pack, harini pack lagi. Baju mcm seguni je kan nak bawak balik kampung. Buat mcm sebulan nak spent time kat sana, padahal 3 hari je pon balik. Rasa sekejap ha, ye la kan, cuti pun seminggu je, kang balik lelama jam teruk pulak sabtu ahad.

Tadi bau rendang mak saya walawehhhhhh sedap ha. Terliur aku kat dapur ni. Tapi muka cover budak kuat puasa kan watcool watkuat. Makan biskut tiger mesti maintain kuat ah. Kmerepek. Malam ni nak balik kampung. Hooooorayy hoyeahh hoyeahh. Lepas berbuka je, kami sekeluarga brommmm brooommm balik penang. Tak sbar kay. Nak jumpa semua kat penang tu. Dah nak dekat setahun dah tak balik. Rindu gila okay. Nanti seminggu saya tak dapat tgk City Hunter. Gonna miss you and Nana bear hikkk :>

City Hunter and Nana Bear :) Rindu seminggu takpaat tgk huaaaa :( Take care k haha

Oh myyyy. Diorang sweet gila. Min Ho and Min Young <3
Okay sampai sini je update, Banyak ketja nak buat ni. Saya ingin menguucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf jika selama sayamengupdate blog ada terguna bahasa yang kasar dan mengguriskan hati awak, saya minta maaf. Jika ada terasa dgn setiap post saya, harap dimaafkan salah saya. Itu sahaja byeeeeeee ! Eh lupa lupa. Nak ucap selamat merdeka jugak hihi :P

HAPPY EID AL MUBARAK AND HAPPY NATIONAL DAY.FORGIVE AND PLEASE FORGET FOR WHAT I'VE DONE.0-0 OKAY :p

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: