Saturday, August 13, 2011

I'm bored of doing Maths :|

                                                         


Dulu kann, dari kecik sampai lah PMR aku rasa aku ni bukan lah seorang yang penggemar Maths. Buat latihan mmg tak. Sangat malas.

Lepastu masa form 3 sekali pon aku tak pernah lulus. Tapi masa Trial tu lah pertama kali aku lulus. Dan PMR aku memperolehi B. Masa trial tu aku terkejut jugak tau cemana boleh terlulus kan. Mana taknya, takot failed punya pasal, habis mana mana orang je aku suruh ajar. Setiap minggu mesti ada je muka aku stay kat library. Rindu masa tu :\

Bila naik Form 4 ni, ehehhhh maths dia dah tak mcm masa form 1-3 dulu. Tak sama. Sebab tak banyak sangat calculation.Lebih kepada kita kena interpret data. Memula mcm nak biol jugak, tapi lama lama mcm best, ayat je memanjang kan -.- Lepastu cikgu yang ajar aku tahun ni mmg superb gila. Susah nak dapat cikgu Maths mcm ni.  Start dari bulan january ni aku mmg salah seorang yang minat Maths. Tak mcm dulu.

Time dulu, kalau Maths je, aku ni lah yg kuat berangan lah itu lah ini lah. Masa form 3 lagi ah, bila cikgu bagi soalan suruh jawab kat depan mesti aku terkial-kial nak jawab. Alhamdulillah la sekarang ada perubahan kan. Takdela slow mcm dulu lagi dlm kelas maths HAHA.

Sekali awak tipu saya, sampai bilapun saya tetap anggap awak penipu :\ 

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: