Saturday, August 13, 2011

Alhamdulillah :'>

I'm oficially sixteen.

Alhamdulillah aku dipanjangkan umur. Aku bersyukur. Terima kasih Mak kerana telah bersusah payah melahirkan aku dan mejaga aku. Terima kasih juga abah kerana mencurahkan kasih sayang dgn adil dan secukupnya dan memberi nafkah. Maafkan jika aku terlalu degil untuk mendengar segala nasihat mu, wahai mak dan abah :)
Aku rindu masa ni. Hikk:> baju biru tu abang saya. sebelah tu saya hikhok :|


Jika masa diputarkan kembali, aku rindu menjadi seorang bayi yang tidak tahu apa-apa. Yang tidak terlalu mejaga hati orang. Tidak terlalu memikirkan perasaan. Aku rindu menjadi saat itu. Sungguh cepat masa berlalu. Aku pun dah menjadi seorang gadis dah pun sekarang.Bukan budak kecik mcm dulu lagi. Mak cakap masa saya kecik, badan saya berisi gila. Pipi takpayah cakap la. Tapi bila saya masuk je tadika, berat badan saya turun. Jadi kecik sikit. Macam ni.

                                 Ha. tgk kan, badan dah kecik sikit :> ni masa saya 5 tahun :D

Bila teringat zamAn tadika, mesti rindu gila. Rindu nak main kejar-kejar. Rindu nak kena marah dgn ustazah sbb tak hafal doa. Almaklumlah saya kan tadika ABIM. Bukan main banyak doa yg aku hafal dulu, tapi sekarang dah lupa hikk :> Lepas tu mesti lah kita masuk alam persekolahan pulak kan. Rindu kawan-kawan dulu. Ramai dah lost contact. Dekat sekolah ni jugak lah saya jumpa boypren pertama saya. Tapi sekarang kami kawan. Dia sekarang dgn bestfriend saya. Nampak sgt kami takda jodoh HAHA :p Nak tgk mcm mana masa saya sekolah rendah? Adoi segan -.-'

                                                                   I miss them a lot <3

Dan sekarang saya dah berumur 16 tahun. Sungguh banyak perubahan dalam diri saya. Banyak. Tak terkira. Tapi saya bersyukur saya masih dipanjangkan umur. Tu yang penting. Dgn tanggal 14 ogos, saya berharap saya dapat temui kembali diri saya yang dulu kembali. Yang hanya tahu bercakap dan berlawak dgn BFF. Saya taknak lagi menangis untuk benda yang tak penting. Mulai detik ini, mereka semua hanya angin lalu yang tak patut saya pedulikan.



Hikk :> sekejap je kan saya 16 tahun. Rasa mcm baru je nak ambik UPSR haha ngengada -.-

Hidup jangan lagi di toleh belakang, hanya fikir ke depan (:

2 comments:

  1. Happy Birthday. May u always be bless by the grace of Allah. Amin :')

    ReplyDelete

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: