Friday, August 5, 2011

Hari Kelima Berpuasa :P

Assalamualaikum.
Sekejap je.Hari kelima dah ^^
Tinggal berapa hari je lagi. Harini tak pergi taraweh lagi hikk :> Penat.
Dah tak pergi ni, terpaksalah jugak siapkan folio Sivik.
Blurghhh -.- entah hape lah tetiba kena buat benda alah ni. Selamat lah dalam kumpulan. Kalau individu, HAHA mmg harapan lah aku nak siapkan -.- Setahun belum tentu aku buat. Merepek je aku rasa benda ni.

Hariniii kannnnn masa bacaan Yassin saya duduk baris kedua. Gila kedepan kan. Mcm segan pon ada jgk. Ye ah tak penah2 nak duduk depan, then, entah angin apa bertiup harini, kedepan lah kat kat baris kedua tu. Tu pn mcm tak pndang depan sgt. Selamba aku je toleh ke belakang hekk :> Ye ah dah sebelah aku takde sape bawak yassin, terpaksalah share dgn org belakang kan :D

Lepas masuk kelas cam tak belajar sangat. Borak sana sini je lebih. Lepastu buat Pafa. Yeay! Yg form 4 pnye tinggal lagi sikit je. Alhamdulillah. Time agama tadi ada Tadarus dekat Surau. Mmg aku suka lah kan sbb takyah duduk dlm kelas. Aku ni kalau kat kelas time agama, mula ah mata ni buat perangai. Mengantuk gila kot =.= Bila dah mengantuk, mula la aku cari helah buat ini buat itu. Bukan aku fokus ustazah ajar kat depan. Tu yg kalau exam selalu dapat tak cukup makan HAHA.  Lepas dah tadarus semua, buat Solat Dhuha. Dah habis solat kan, kami berlima ingat kena terus balik kelas. So teruslah pergi kelas. Dah dalam 15 minit dalam kelas, tetiba kena panggil.Iman cakap ustazah marah kat kami. Time tu gugur habis jantung, selamat sempat sambung. kalau tak masuk hospital dah. Aku pesan kat diorang buat muka paling comel kat depan ustazah,biar ustazah takjadi nak marah. HAHA Bila pergi surau, ustazah tgh bg tazkirah la. Aku pn dengar tak dengar je, sbb otak aku ni tgh ligat pikir, ustazah marah ke tak japlagi tu kan. Lepas dah habis, kami smua pergi salam ustazah. Aku cakap lah kat ustazah mintak maaf sebab kami TERbalik kelas tadi. HAHA.Then ustazah cakap selamat lah ustazah tak TERcubit kamu. *sambil gelak*

P/s : Bulan puasa ni makin menjadi pulak penyakit tidur ni:>

I'm not upset that you lied me, I'm upset that from now on I can't believe you.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: