Thursday, August 4, 2011

Chocolate and Ice-cream :P

Hikk :> Tajuk taknak kalah kan. Senanya aku rindu dua makanan yang selalu ada kalau aku tengah down ke ada masalah ke sedih ke kan. Tapi sekarang aku dah kena kurangkan makan benda ni, karang habis rosak gigi aku. Kalau rongak nanti sape jugak yang susah. Aku jugak susah, terpaksa guna Polident kang. Takpun jadi model Polident HOHO -.- ktaklawak. ":/

Tadi pergi teraweh. Hikk :> Dah dua hari ponteng, harini alhamdulillah jejak jugak kaki aku pergi surau nak teraweh.  Harini tak penat sangat, boleh la kan. Selalu lepas berbuka mata ni sayup je nak tidur. Makan banyak sangat berbuka kan. Tapi tadi aku makan sikit je. Aku makan Mi Udang je hikhik.

Harini sepatutnya ada tuition Chemistry. Tapi aku tak pergi :| Takde sapa nak hantar. Semua busy -.- Esok pulak kena ponteng tuition physic pulak. Abang aku punya kerja lah ni ajak aku buat kerja jahat ^^ Ada ke dia suruh aku ponteng sbb nak bagi chance dia guna kereta. Nextweek baru dia bagi pergi. Kurang asam betul =='' Konon nak shopping dgn awek lah, yang mangsa aku kena skip tuisyen. tapi takpela aku suka jugak takyah gi tuisyen. HAHA.  K enough here,esok nak sahur. kang liat nak bangun. bye :D

P/s : Tadi saya ternampak abang handsome tu lah <3

Love isn't enough to keep the relationship going. It takes a lot of effort and patience to make the commitment stronger.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: