Sunday, June 5, 2011

T A G G I E :')

Tag ni saya jumpa dekat blog kakak cantik, Ayien Zulkifli :') Aku buat jelah ye tag ni sebab tengah bosan gilooo tak tahu nak buat apa hikhok xD Jommmm kita jawab samasama T.T



1) Siapa engkau sebenarnya? bagi enam.
     - Nadia Zaidee, nama yang diberi oleh orang yang paling aku sayang dalam dunia ni xP
     - Berumur enambelastahun yang mempunyai pemikiran yang tak berapa matang HAHA
     - Anak En Zaidee dan Puan Salina <--------- i loveeee them :D
     - Cepat down bila ada masalah dan mudah menjatuhkan airmata. So WATCH OUT you. LOL
     - WAJIB makan Aiskrim dan Coklat bila ada masalah HOHO
     - Saya adalah orang yang satu dalam seribu. Wohooooo k ni perasan lebih.


2) Benci? bagi enam.
     -Benci kpd yg suka berjanji dan bersumpah. AKU BENCI GILA ORANG MCM NI xD
     -Benci pada yg suka bercakap manis, bagi harapan -,,-
     -Benci pada penipu, backstabber.
     -Benci kalau aku tulis panjang2 dalam text,then he/she just replied ''oh, ok, fine,LOL, hehe''
     -Benci dekat orang yang panas baran, E.G.O, marah tanpa sebab, dan layan aku mcm patung. BENCI ok
     -Benci orang yang cakap tak serupa bikin -Thats ALL-


3) Sayang? bagi enam.     
     -Myself,Family, Nur Syuhadda, Bff, 4dedikasi, Aishah maisarah xP    
     -Good listener and advicer <3
     -Bakal Boyfriend  *tu pun kalau ada HAHA*
     -Orang yg sayang saya, nanti saya sayang dia balik xD kalau tak sayang aku, pergi blah lah kau xD
     -Orang yg selalu paham saya, dan kuatkan semangat saya untuk teruskan life <3
     -BRUNO MARS! HAHA


4) Setiap kali nak keluar mesti bawak apa? bagi enam.
     -Dompet keramat saya :DD
     -Plasters *kaki gua selalu melecet*
     -Tissue *nanti tgk movie, ter-nangis ke kan*
     -Handphone
     -Sweets 
     -Jarum untuk shawls :) *saya tak bawak make-up sebab saya tak suka make up*


5) Apa yang tak tercapai lagi? ni random
    -Nak lesen kereta, senang nak window shopping bilabila :DD
    -Nak Lomo Camera, sumpah comel benda tuh. Gua tak minat DSLR okay!
    -Nak Bilik mcm Hannah Montana,Baru lah   perempuan sikit aku ni. kalau tak, kasar je selalu
    -Nak mini-cooper mcm Puteri Sarah guna dalam cerita yg dengan Nabil tu. Comel kereta tu. Comel sgt. 
    - Nak cepat habis SPM, nak sambung belajar cepat, pastu boleh kerja dah YEAYYYY
    -Nak capai target untuk SPM.Paling koman pon nak 7A, kalau bagus, mesti lah nak straight A


6) Yang unik tentang diri anda?
      -Banyak cakap, tak memilih kawan, suka bukak topik kalau orang tu takde topik
      -Akan gelak jugak kalau kau buat lawak. Walaupun benda tu takdela lawak sangat xP
      -Cepat jatuh hati dgn benda2 yg comel
      -Pendengar yg setia :) Saya ni jugak Agen pencari jodoh HAHA k tipu je
      -Ok ni orang ckp. orang cakap okay, jgn nak ckp aku perasan . Tinggi pastu gua punya hidung mancung.
      -Dah malas nak cakap lagi, nti orang cakap aku ni perasan pulak. HHA. Okay then.


7) Hati sudah terisi? berikan ciri-ciri si dia itu. bagi enam     
      OfCourse lah belummmm xD Ciri ciri dia :


      -Taknak yang suka sumpah dan berjanji palsu. Yang panas baran pn saya taknak. Woi memilih lah kau. 
      -Nak mcm Seth dalam Nora Elena tu. Nak seth seth seth * ok cukup cukup, ade jugak yg kene lempang
      -Lelaki tak macam Bruno Mars pn takpe, asalkan hati dia ikhlas. Bukan nk permainkan perasaan 
      -Taknak yg perfect sangat sbb nobody perfect kn? HAHA
      - Yang terima saya seadanya sebab saya pn akan terima dia seadannya. 
      -Yang Sayang saya dengan ikhlas bukan kerana rupa XD ha lagi satu, jgn bagi harapan palsu xD


8) Kenapa sayangkan yang kat atas tu?
       - Sebab orang tu future boyfriend saya
       -Mungkin orang tu akan sayang saya mcm saya sayang dia
       -Mungkin jadi Pencuri hati saya yang kedua selepas Ehemmmehemmmmm :(
       -mungkin he's will be Better daripada yg sebelum ni


9) Dah jumpa kawan sejati?      
    - Dahhhhhh :) Nama dia Nur Syuhadda. Sayang diaaa gilooooo <3


10) Apa pendapat anda tentang tag random ini?
       -Best, fun :|


11) Apa pandangan tentang orang yang tag anda ni? nak satu perenggan :p 
        Suka tengok pipi dia yang tembam gilaaaa tuuuu ;) Pastu Entri dia semua best best :P


12) Tag 6 org.


    -Nur Syuhadda
    - Nur Shahida
    - Syafiqah Khadiron
    -Nadia Izham
    -Nurul Shida
    -Dieyna Afieyna

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: