Sunday, June 5, 2011

Tak semua yang kita nak boleh dapat xD



Assalamualaikum :) Saya kembali mengupdate lagiiiii yeayyyyyy. Suka tak suka tak suka tak? HAHA perlu ke nak gedik mcm tu, okay dah dah. Biasa lah kan saya ni otak tengah tak berapa nak center sangat, nak cakap patah hati, takdelah sangat. Sikit lah. Tapi serious otak aku ni memang tak berapa nak betul harini. Sesuka aku je nak buat apa. Mandi pastu bangun tidur tak ikot masa. HAHA

Hari ini aku agak terumbang ambing sedikit. Pasal ape? Nanti aku cerita dekat next entry okay :D Aku tengok TV tadi. Ape -,- ingat aku kuno, takde TV. Ceh tetiba nak cari pasal kan. Ok sambung balik. Pergi tengok. Pastu family aku tengah layan cerita Lu Pikirlah Sendiri The Movie. Cerita yg sgt bosan. Aku pn layan ah jap. Kejap je k. Takde lah lama sangat sbb aku nak makan je masa tu, tu yg tgk TV jap xP

Masa tgh tengok cerita tu kan ade Puteri Sarah. Tetiba teringat kt Kak Anis. Yang comel tu. Harini Birthday dia xD Lepas tu kan, aku tgk tgk jugak muka puteri Sarah ni. Tgk punya tgk kan, adelah sikit sikit kan. Tapi kak Anis tu lagi comel lah. Lagipun aku tak berapa suka sangat watak Puteri Sarah dalam cerita ni. Asyik nak cari pasal dgn Nabil je. Haih aku yg tgk ni pn polak jugak :\ kalau aku jadi Nabil pon, lama dah aku lempang2. Ceh mula ah kan aku nak emo dah ni HAHA. Paling best masa si Nabil pergi humban dia dalam kolam tu haha lawakkkk xP

Tapi aku suka tengok mini-cooper dalam cerita tu. Alolo comel gilaaaaaa ;D Kalau warna kegemaran aku, lagi lah aku suka. Tapi dalam cerita tu mini cooper dia black and white -__-  Kalau warna pink okay jugak, tapi janganlah terang sangat. Burokkkk nanti xD Bila cakap pasal mini cooper, tetiba aku teringat dekat someone ni. Dulu dia ada cakap nak belikan aku mini cooper, haha merepek je dooo -.-

Awak awak, kenapa comel sangat, kalau aku dapat lah, mmg aku jaga mcm aku jaga boyfriend lah haha xD

#Technically, I'm single. Emotionally, I'm taken. Cause in my heart, I'll always be his girl even though he doesn't know at all.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: