Saturday, December 4, 2010

Mines :) Yeahh, I had a great day with them :)

29 December 2010 :) heeeeeeeeeeee <3

best gilaaaaa. haha .
balik je dari penang , ahad tu kn . besok tu Dee ajak pg mines .
so aku setuju jelaa . yelah mak dgn abah dh bg traffic light eh tersalah green light .
haha tiru skrip Cici dlm kau dan aku , haha best kot yg season two ni . maybe takde mila kot , sbb tu la best .
statement jahanam betol . haha who cares kn?
okay2 stop merepek . pastu malam tu dh confirm semua dkt Dee and Brandon yg aku ikot .

Pastu esok tu Dee dgn Naizal tumpang aku , sbb aku takde kwn nk pegi sana
pergi sana abang hantar :) sampai je sana semua dh sampai.
kitorang mcm kambing masuk rumah je , cari2 dorg tk jmpe2 pn .
pastu lama sikit baru jmpe .1st jmpe Wan Aisha dgn Aishah .

dh tu , terus la pg tmpt bowling . semua dh ada .
Aqila , her BF and Brandon .
That means ktorg lah yg plg lmbt . hoho
biaselaaa VVIP kne la lmbt sikit . heee :)

Pastu main bowling la kn .
aku team dgn Aqila , her BF and Naizal .
team ktorg menang . cehh bangga pulak .
dhla tak STRIKE pastu baling asyik msok longkang je .

dh lepas semua tu . aku dgn Dee seperate dgn dorg .
ktorg pegi makan , ktorg tk join dorg sbb ktorg nk bergosip . hehe
Pastu pegi tmpat biasa ktorg pg la , Old Town .
Oh shit , takde laksa . trpksalaa order lain .
as usual , aku ambik mocha la . huihh sedap gileeeee .

smbl2 makan tu kitorg cerita la masalah kitorg kn .
serious , Dee tu mmg  bff  terbaik aku .
Sometimes kitorg sekepala and problem ktorg pon nk sama .
ye lah dia ank agkt family aku , aku pulak ank agkt family dia .
haha dh mcm siblings :)

lepas makan , time to movieeeeee
haha . kitorg tgk ngangkung . tk best sgt lah .
Kesian Dee ketakutan kt sebelah aku .
lepas habis , kitorg shopping mopping . haha merepek.
Dee beli 2 baju , aku beli satu jee .
Baju tu nnt nk pakai masa jmpe dia . hehe

lepas tu kitorg balik lah , dhla hujan .
diorang mmg dh happy kn aku balik .
Thanks Guys :)
 ni ada gmbr sikit . haha sikit ke?
Snap sebelum tu :) heee

Time ni Aisha STRIKE ! jelouss woooo
Time ni aku pulak STRIKE . haha tipu jeee .



Ada style nk ganti pemain bowling malaysia tk?




Girls :)



Boys :)




No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: