Monday, December 6, 2010

Macaroni Cheese ~

Yayyyyyyyyy! Sangat happy kerana Macaroni Cheese aku menjadi jgk akhirnya. heeeee:)
Aku buat tu semalam. Haha , Masa buat tu kan sumpah excited gileeee :) weeee~
Mak pun pelik jeee, tiba2 aku ni rajin semacam kat dapur.
Masa buat tu kan, dapur berselerak gileeeee , mak pulak non-stop membebel .
Almaklumlah, saya ni pemalas nk pegi dapur, Bila dh masuk dapur inilah jadinya.

Masa buat Macaroni kn aku terpaksa missed satu cerita Favourite aku dgn AA,
Seribu Kali Cinta, heeeeee:) Duhhh, Sorry ye Kamal Adli, Haha gedik seminit :P
Lepas dah siap semua tu, aku pn pergilah mandi. Harum betul bau badan aku.
Walaupun tuannye agak busuk tapi Macaroni ni tetep sedap, Walawehhhhhh!
Puji diri sendiri lah pulak.

Lepas tu, dah siap kan. Time utk mak rasa lah kan .
Guess what! guess what! Mak ckp sedappppp! Haha yesssssssssss !
Bangga Sesaat ;D
Mak ckp lepasni boleh la buat lagi. Azim pn ckp sedapppp! Tambah byk kali wooooo.

Lepas makan kan, baru aku reti nk reply mcg dia. Haha kejam betul.
eh. baru teringat dia .
haha byeeee:)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: