Tuesday, December 6, 2011

Wedding Day.....But not me...tsk.

Tajuknya wedding tapi bukannya aku.... Tsk tsk tsk. sedih. K jangan nak sedih sangat la kan haha

Hm hm hm. Nak cerita apa? Sedih ni... Bukan aku yang kahwin... Ha.. Ha...Ha

ok cukup lah berdrama dekat atas tu kan? Kang orang meluat pulak. Yang pasti post ini bukan bost jiwang y'all. Ini bukan post ditinggal lelaki bukan post cinta dikhianati ecewah dan juga bkn post putus tunang gataiii sekolah tak habis lagi Nadia. Hewhew.

Ok tapi post ini berkaitan sebuah wedding yang indah lagi bahagia ecewah ayattt puitis lagiiiii kau nadia.. Sudah sudah sudah jangan diingat lagi jangan diingat haha tetiba...

Lari jauh dah topic ni. ok sabtu lepas pergi wedding dua sepupu mak aku punya anak. Anak dia lelaki. Kahwin. Isteri dia cantik. Mcm siapa? Mcm aku lah. BHAHAHAHA blah lah kau perasan gila woi. Wedding ni dekat Penang. Tempat dia takmacam wedding yg selalu aku pergi tau. Dia mcm dalam taman pn ada mcm cafe pon ada haha aku pon taktahu. Makan dia weyyy boleh tahan sedap lah jugak. Ada cendol ada laksa mmg nikmat ah kan perut aku.











No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: