Saturday, December 10, 2011

Hari Sabtu yang indah.

Saya bosan.. Seriously.

Hm... Semalam tidur lambat.. Borak macam2 dgn cousin.. Sampai terlelap pukul berapa pon tak perasan. Selalu kalau kitorang tidur lambat, kitorang akan lambat bangun bangun. Matahari pkl 12 dah terpacak pn, belum tentu saya boleh bangun. Teruknya nadia ni. Hewhew.

Tapi...
Tadi bangun awal gila lah jgk. Awal jangan nak gila sangat lah kan. Masa terbangun pagi tadi, tgk sepupu aku dah siap dgn madi segala. I was like '' awalnya bangun :O'' oh aku terlupa pulak masa tu yg nak pi kenduri pukul 12. Aku pn watlek je dulu, awal lagi. Hihi. Dah lama tu baru aku gi mandi.

Bila dh pkl 1 lebih baru gerak pi kenduri. Ala dekat bawah rumah je pon. Tu takde gambar apa semua tu. Dengar jelah aku merepek kay. Taknak ada pangkah kat atas tu, klik je. Masa otw nak pergi kenduri aku turun lah tangga, buat kali kedua aku terjatuh. EE buat malu ja. Harini selamat takde ssiapa nampak. Kalau mcm semalam oh my malu gila kot. Aku jatuh, pastu ada lelaki kat belakang aku. Selamat ah aku tak kenal. Flat Desa riang pnya tangga mmg dengki selalu ngn aku.

oh lupa nak cerita. Sebelum pergi kenduri tu, sepupu aku lagi sorang call barang yg mak aku pos dah sampai kat kampung aku.  Yeah cantik ah,dh nak dekat 3 hari aku tunggu, alhamdulillah baru sampai. Habis je kenduri aku terus pergi rumah mak long ambik barang tu semua. Naik balik atas, terus bukak barang tu. Haha tak menyempat kan.

K malam ni keluar lagi. Yeayyy *post ni bosan sikit. Sebab aku tgh bosan tggu cousin aku balik :(

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Takkan baca je? Drop your comment here kay (: